mobilklasik
Witryna poświęcona jest wróżby online
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit END.

DarQ_ - blog

Portret użytkownika DarQ_

Jak zostałem szczęśliwym "plasterkiem"

Siemanko;)
O tym jak poznałem N. i jak zaczął się nasz flircik pisałem juz wcześniej, mianowicie w kilku słowach:
Laska była z facetem ponad 3 lata, była "nieszczęśliwa", zerwali, pojawiam się ja i zaczynamy "coś" tworzyć Wink

Więc jedziemy;)

Portret użytkownika DarQ_

wyjście z wprawy = powrót do mobilklasik.info

Witajcie:D
Na stronce nie byłem już ulala:D dosyć długo:)nie wchodziłem ponieważ uznałem że nieźle radzę sobie samodzielnie i nie potrzebne mi porady i historie innych użytkowników:) haha a jednak:D

Portret użytkownika DarQ_

moja historia część druga :)

Ok więc teraz czas na część 2gą czyli z puentą:) uwaga zawieje melodramatem:)

Portret użytkownika DarQ_

moja historia część pierwsza :)

Siemanko witam wszystkich;)

Portret użytkownika DarQ_

jak w zwiazku lipa rusz na balet:D

Witam

ogolnie zly jestem bo taką wene podlapalem i juz konczylem ten temat ale na kibelku za dlugo siedziałem i lapek padl...

wiec raz jeszcze:

jako ze z moją Panienką rocznice mieliśmy postanowilem ze uczcic ten wyjatkowy w naszym zyciu moment... (bla bla bla)

i postanowilem że zrobie  na ten dzien(czytaj noc) jej(czyt sobie) prezent... a wiadomo gdy chcemy spelnic te warunki idziemy gdzie??.... dokladnie do sklepu z bielizną, więc wracajac z roboty wpadłem do sklepiku kupilem rózową haleczke(i chuj ze rozowa ale fajna, zreszta która nie lubi tego koloru)..

Portret użytkownika DarQ_

O tym jak wygląd może zmienić dotychczasowe życie

Witam wszystkich, dawno nie bylem na forum więc pora nadrobic zaleglosci. 
Chciałbym na poczatku powiedziec cos o sobie, o mojej „metamorfozie”. 
Mając 19 lat byłem normalnym chłopakiem, a raczej tak mi się wydaje. Miałem problemy z dziewczynami (było ich tyle ze dam radę policzyć je na palcach obu rąk) zazwyczaj chodziło pewnie o mój wygląd, mając 185cm wzrostu ważyłem ponad setkę. Któregoś pochmurnego zimowego dnia postanowiłem odważyć sie wejść na wagę która pokazała 108kg. To był dla mnie moment oswiecenia w którym powiedziałem sobie- dość 
Zaczęła sie moja przygoda z dietą i siłownią, na początku była to po prostu walka z jedzeniem chodziłem non stop głodny ale z czasem zaczelem stosowac diety i porady znalezione w sieci. 
Teraz zredukowałem wagę ze 108kg. na ~77( waga wacha sie zależy od stosowanego cyklu).

Portret użytkownika DarQ_

masakryczna wtopa z imieniem:P

witam

no wiec chcialbym Wam przyblizyc moja wczorajsza akcje...

pisalem juz o tym z kim jestem i przy jakich okolicznosciach itd ale to co wczoraj zrobilem bylo masakryczne:/

no wiec stoimy sobie przytuleni na spacerku nikogo wokol nas nie ma bardzo przyjemna chwilka ja nawijam jest bardzo nastrojowo i wg widze po niej ze chce mi powiedziec cos bardzo waznego (cos czego obawialem sie w 1 moim temacie) no wiec pomagam jej w tym mowie ze w koncu poznalem co to znaczy byc szczesliwym widziec buzie za ktora marze calymi dniami calowac usta dzieki ktorym kazdy dzien dodaje do t

Subskrybuje zawartość
У нашей организации важный интернет-сайт , он рассказывает про Продать шрот в Закарпатской области http://agroxy.com
bestseller.reviews

www.farm-pump-ua.com