mobilklasik
Witryna poświęcona jest wróżby online
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit END.

Piękne Kobiety są Trudne do… Wytrzymania

Portret użytkownika Admin

Są na tej planecie kobiety, z którymi bardzo ciężko jest wytrzymać. Pech chce, że często są to bardzo piękne kobiety. Takie z okładek gazet dla mężczyzn -Playboy, CKM. Piękne kobiety często mają tendencje do bycia wrzodem na tyłku w dłuższych związkach. I nie bierze się to z niczego.

Prof. Lew Starowicz w jednej z książek, powiedział, że faceci często rezygnują ze związków z super atrakcyjnymi kobietami, ponieważ nie są w stanie wytrzymać psychicznej presji, że każdy facet się za nią ogląda. Nie radzą sobie z zazdrością. Albo, że co chwila do niej przystawia się jakiś koleś. Coś w tym jest. Gdy jesteś z dziewczyną, z którą co chwila jakiś facet próbuje coś ugrać, gdy każdy facet się na nią patrzy, a co druga kobieta patrzy z zawiścią, to może to być ciężkie. Potem podam Ci kilka przykładów.

Kiedy jesteś z taką mega piękną kobietą w związku, to często zmienia się w ona prawdziwą toksyczną zołzę. I myślisz „za jakie grzechy mam to znosić? po co te nerwy, po co te emocje w ogóle?”. Niestety jest ona tak piękna i seksualna, że ma się tendencje do kompromisu i łagodzenia napięcia. Pamiętam jak z pierwszą taką dziewczyną, w czasie seksu gdy widziałem nas w lustrze, to myślałem „To ja pierdolę się z taką pięknością?? Jak ja to zrobiłem??”.

Kiedy zaczynałem uwodzenie myślałem, że moim marzeniem jest mieć w łóżku taką super 10-tkę. Piękną aktorkę, seksowną tancerkę erotyczną, kobietę o urodzie top modelki. Ten 1% kobiet, które mijasz na ulicy i WSZYSCY faceci o nich marzą. Te, które zazwyczaj pokazują się z celebrytami, albo z drugiej strony – z gangsterami.

Kiedy to w końcu się stało, zacząłem odkrywać drugie dno spotykania się z mega pięknymi kobietami. Bardzo często pojawiają się wątki zazdrości, różne zaczepki i krzywe teksty ze strony facetów np. A kobiet udaje świętą. Gdy od niej podbijają faceci to nie ma problemu, gdy Ty się oglądasz za dziewczyną - zaczyna się awantura. Ty jesteś tym złym podrywaczem, Ty podrywasz inne, Ty ją zdradzasz itd.

Kobiety wielu rzeczy nie rozumieją. Albo udają, że nie rozumieją. Piękna kobieta zawsze jest w "grze". Mężczyzna wchodząc w związek z kobietą może się wycofać z gry, nie zagadywać do kobiet, nie podrywać. I tak jest na 100%, bo kobiety same nie zagadują do facetów. Za to kobieta będzie ciągle zagadywana i podrywana. W klubie, a ulicy, w pracy ale i w zwykłych codziennych czynnościach, na zakupach. Może co najwyżej stać się bardzo chłodna lub wyniosła. Jeśli masz non stop od miesięcy takie sytuacje, to gdzieś w końcu pojawia się zmęczenie tym. I masz dość, wiec nie wychodzisz do klubu. Dla pięknej kobiety wyjście do klubu może być pasmem sytuacji ładujących jej ego i samoocenę. Dla faceta może być pasmem przeciwności losu.

Czy uważasz, że piękne kobiety są słabe w łóżku. Moje doświadczenie w łóżku z takimi kobietami nie potwierdzają tego mitu. powiedziałbym, że to jest dokładnie tak samo jak z każdą inną kobietą. Możesz trafić na rozgwiazdę, a możesz trafić na seks dzikuskę. Nie ma reguły. Ci którzy mówią, że piękne kobiety są beznadziejne w łóżku, to nic nie wiedzą albo sobie coś kompensują. Myślę, że tak mówią faceci, którzy nigdy nie mieli absolutnie pięknej kobiety w łóżku. Albo mieli seks z taką, ale tylko za pieniądze.

Więc dlaczego często mówi się, że piękne kobiety są rozczarowaniem?

Ciąg dalszy na moim blogu (ze względu na duplikację treści)


Adept

W idealnym świecie pewnie by tak było. I generalnie nastawienie (alfa) jest najlepsze. Jednak, nie jesteśmy supermenami. Nie zawsze jesteśmy w szczycie swojej zajebistości i swoich mentalnych możliwości. Każdy ma lepsze lub gorsze dni.

Odpowiedzi

Portret użytkownika saverius

Najwazniejszy fragment imo to

Najwazniejszy fragment imo to ten dotyczacy mitu "piekna kobieta = slaba w lozku". Podpisuje sie pod tym.

Z pewnością te które są z

Z pewnością te które są z mało atrakcyjnymi facetami, bo coś musi być z nimi nie tak skoro żaden atrakcyjny, inteligentny facet nimi się nie zainteresował.

Portret użytkownika Guest

mało atrakcyjny facet z

mało atrakcyjny facet z Twojego punktu widzenia. Może dla nich wygląd jest duzo niżej w hierarchii wartosci niż np. empatia w stosunkach m-ludzkich.

No i co ma wnieść ten tekst?

No i co ma wnieść ten tekst? Ja rozumiem, że facetom przy kobietach daje się we znaki efekt aureoli i nadają jej niebiańskie cechy. W rzeczywistości może okazać się zupełnie ona zupełnie bezwartościową laską. Ale co z tego? Mamy zrezygnować z podrywania piękności ? Myślałem, że ta strona właśnie pomaga stać się facetem żeby takie dupy wyrywać. Tymczasem tekst bardziej demotywujący aniżeli pokazujący jak jest w rzeczywistości. Rozkapryszoną dziewuchą może być równie dobrze HB5, która zryje Ci beret swoimi kompleksami. Nie tzreba mieć modelki żeby ją ciągle podrywali, wystarczy w miare ładna dziewczyna. Gdzieś przecież Ci wszyscy goście, którzy boją sie tych najpiękniejszych musza podbijać. Jak to sie ma niby do tekstu, że najładniejsze laski na imprezach czy ogólnie w życiu są najbardziej samotne bo się faceci boją do nich podejść? Co do
słabego seksu z najpiękniejszymi dziewczynami to sie nie wypowiem bo subiektywnie rzecz biorąc takiej jeszcze w łóżku nie miałem.

Portret użytkownika Admin

"No i co ma wnieść ten

"No i co ma wnieść ten tekst?" Dla Ciebie nic. Ten tekst nie jest dla każdego. W pełni to akceptuję, że nie każdy z tego tekstu wyniesie coś dla siebie.

"Mamy zrezygnować z podrywania piękności ?"

Nie mge wyjsc ze zdumienia - SKAD WZIELA SIĘ U CIEBIE TA MYSL???

"Jak to sie ma niby do tekstu najładniejsze laski na imprezach czy ogólnie w życiu są najbardziej samotne bo się faceci boją do nich podejść?"

Nie ma się nijak, wg mnie ten tekst to MIT albo czyjaś iluzja w głowie. Ten tekst (mit) raczej dotyczy ładnych kobiet, ale nie topowych kobiet. Ale to już temat na zupełnie inny wpis.

To że faceci się ślinią na

To że faceci się ślinią na widok pięknych kobiet i robią z siebie debili to fakt.Trzeba stanąć ponad to i nie traktować jak niewiem co.
A jak się jest z taką w związku to trzeba to pokazać wszystkim adoratorą bo uwierzcie mi że piękne kobiety potrzebóją świętego spokoju czasem.

Portret użytkownika Almond

Z tego co obserwuję

Z tego co obserwuję rzeczywistość...np. na uczelni bo tam jest bardzo dużo pięknych i bardzo pięknych kobiet, to zauważam taką prawidłowość, im śliczniejsza jest laska, tym faceci robią z siebie większych pajaców gdy ona przechodzi przez grupkę tych właśnie facetów. Coś w stylu przytoczonych przykładów, oczywiście różnorodne kombinacje.
Ostatnio kumpel wpadł na wykład z żoną, shb. Od razu była mega furora, co to za "sucza". Jednak przy bezpośrednim kontakcie Ci, którzy byli tak twardzi, wymiękają i bez słowa odwracają głowy, nawet się nie przywitają obrażeni....ciężko stwierdzić o co:p
Moim zdaniem tekst nakręca i rozpala ciekawość do tego, aby takie najpiękniejsze modelki poderwać i przestrzega przed konsekwencjami bliższych relacji z nimi.

Material w punkt, sam nie

Material w punkt, sam nie zapomne jak idac z siostra uslyszalem "taka dupa a z takim pedalem", a to co sie dzieje pod naszym zdjeciami na jej instagramie to w ogole szok.

Natomiast doprecyzuj co znaczy dla ciebie naprawde piekna kobieta,bo dla mnie to egzemplarz; jedna na tysiac na ulicy, dla innego 1/10

100% prawda w tym tekście,

100% prawda w tym tekście, każdy facet będąc z 10 będzie zawsze zazdrosny chciaz w minimalnym stopniu, trzeba dodać że większość takich 10 to zadufane w sobie idiotki co jedyne co mają do zaoferowania to głębokie gardło... najlepiej być z dziewczyną minimum te 7-8 i w takie uderzać trzeba