mobilklasik
Witryna poświęcona jest wróżby online
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit END.

Związki

Portret użytkownika Uwodziciel

Przemoc w rodzinie, ofiarą kto? Zgadnijcie.

Oglądałem przed chwilą polsatowskie " wydarzenia". Gdy tylko zobaczyłem ten news odrazu pomyślałem, że muszę to opisać na tym portalu. Przemoc w rodzinie z czym wam się kojarzy?

Portret użytkownika badwolf

Co robimy nie tak.....

Witam Panowie i Ciebie Aniołku Smile

Pomyślałem że opiszę w blogu co moim zdaniem gubi nas facetów w związkach z kobietami. Przeczytałem już sporo artykułów na tej stronie o tym jak się stajemy frajerami. Ale ja opiszę jak to wygląda wg mnie...

Będę opisywał wszystko na swoim przykładzie:

1. Zbyt wielkie zaangażowanie

Portret użytkownika Uwodziciel

Co czuje kobieta gdy mocno się o nią starasz.

Co czuje kobieta gdy mocno się o nią starasz.

Opowiem wam o tym... O tym co czuje dziewczyna gdy mocno się o nią starasz. Skąd o tym wiem? Bo jako facet stoję w podobnej sytuacji. Po prostu powiedziałem pewnej panieńce że nie chcę z nią już być! Powiedziałem jej że wolę się z nią kumplować. Czemu to zrobiłem? Bo starała się zbyt bardzo. Lubię kobiety które potrafią się starać o faceta. Takie opiekuńcze panie są naprawdę interesujące i kobiece! Ale czasem zaczynają przesadzać!

Portret użytkownika 042

Co niszczy związek ?

Tym razem kilka przemyslen na temat związków. Jak zawsze bedzie to plątanina roznych aspektow.

Gdy masz juz swoje lata na karku, i kochasz kobiety napewno byles w niejednym związku, ktory nie przetrwał proby czasu.

Kazdy związek powinien Cie nauczyć czegoś. Coś co nie bedziesz popełniał w nastepnych.

A wiec co niszczy związek ?

Rutyna, marazm !

Portret użytkownika Admin

Kobieta kilka lat starsza, to mi się podobało

Zawsze wolałem te starsze. Wiec gdy poznałem w klubie 3 lata starszą od siebie kobietę musiałem ja mieć. Skończyło się tylko na pocałunkach i numerze telefonu.
Jednak mieszkała zbyt daleko by się z nią spotykać. Brak swojego auta nie pozwalał mi się do niej wybrać. Pisała często na gg, czasem napisała jakiś sms. Pomimo tego, że dziewczyna była naprawdę rewelacyjna z wyglądu nie chciało mi się z nią utrzymywać kontaktu. Wiedziałem, że to daleko i nic z tego nie wyjdzie. Były inne dziewczyny bliżej.

Portret użytkownika Admin

Ona, ja i świece- pod prysznicem

Opowiem wam o dziewczynie, która była wg mnie rewelacyjna. Związałem się z nią dość szybko. Kumpel rozmawiał na czacie. Poznał tam pannę, wziął od niej gg. Tak się złożyło, że miał dziewczynę wtedy. Nie chciał jej zdradzać. Więc zaproponował mi, żebym kontynuował rozmowę z Tą panną przez gg. Dał mi numer. Napisałem do niej. Kumpel ma takie samo imię więc nie było problemu. To było lekkie wyzwanie kontynuować rozmowę z panną, z którą ktoś inny zaczął rozmawiać. Jednak, udało mi się to. Laughing out loud

Subskrybuje zawartość