mobilklasik
Witryna poświęcona jest wróżby online
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit END.

Czy powinienem poznawać przeszlosc mojej kobiety ? Czy dobrze robie ?

11 posts / 0 new
Ostatni
Albert002
Nieobecny
Wiek: 21
Miejscowość: Gdańsk

Dołączył: 2018-03-04
Punkty pomocy: 0
Czy powinienem poznawać przeszlosc mojej kobiety ? Czy dobrze robie ?

Witam mam 24 lata Moja dziewczyna 18 lat.
Troche o niej slyszalem przed zwiazkiem.od ludzi ze ona to tylko na seks i rzucić.
Mimo to ja poznalem i zakochalem sie,
Ona mowi ze miala tylko jednego partnera seksualnego, a dwoch innych tylko palcówka była.
Ostatnio mialem jej telefon i przegladalem stare wiadomosci.
I z 3 osobami pisala o jakis zdjeciach, i oni pisali zeby byla spokojna bo nikomu ich nie pokazywali, inny pisal "ale bysmy sie jebali twoja dupa i cyce na zywo mmm" a ona mu napisala ze ok ale po zwiazku to on ja wysmial, ale widzialem ze dalej pisali i ona byla ta strona bardziej zaangazowana w rozmowe tzn pisala mu czemu sie nie odzywa itd.
Inny chlopak byla rozmowa ze "gdbysmy byli sami to bys na wiecej pozwolila ?"
A ona odpisala "ze pewnie"

Z innym.kolega pisala coś ze on o 12 w nocy przeszedl do niej na pieszo 10km.bo była sama w domu. I na tym roznowa sie urwala.
O to akurat pytalem bo sama o tym wspominala i podobno nic nigdy nie bylo z tym.kolega tzn to byl tez jej chlopak i tylko od niego palcowki miala

Wiem wiem... zle robie ze czytam stare wiadomosci

Ale przeraza mnie ze juz w wieku 16 lat robila takie rzeczy..
Co robic ? Zapomniec ?
Co chwile mam taka ochote przejrzec jej telefon zeby sie czegos nowego dowiedziec...

SIKS
Portret użytkownika SIKS
Nieobecny
Wiek: 22
Miejscowość: Mordor

Dołączył: 2017-01-15
Punkty pomocy: 384

Poważny związek 24 latka z 18 latką?

No kurwa serio? xD
Pomijając clue tematu. Przecież to jest dziecko.

Jeżeli dobrze zrozumiałem to laska pisze, że będzie się jebała z kimś tam po związku.
Czyli już jesteś na wylocie, póki co w jej planach.

Ogarnij się.

wujeksamozło
Nieobecny
Wiek: 25
Miejscowość: kraków

Dołączył: 2017-01-16
Punkty pomocy: 147

Zle zrozumiales, gosc poczytal sobie stare sms i wielce zdziwiony jak to.jego ukohana tak.mogla pisac i robic. A no mogla i co.w tym dziwnego? Zapewne nie znasz calej prawdy i pewnie nie poznasz tylko po co sie palujesz jak to bylo przed Toba i na to wplywu nie masz?

Stary Wąż

syouth
Nieobecny
Płeć: mężczyzna
Wiek: 37
Miejscowość: Polska

Dołączył: 2017-06-02
Punkty pomocy: 176

Czytanie cudzej korespondencji, przeglądanie telefonu to już dla mnie porażka. Po drugie poznanie historii swojej kobiety ma jedynie sens, jeżeli jesteś w stanie przyjąć na klatę to co usłyszysz/się dowiesz. Jeżeli jesteś jednak miękką fają i będzie Ci to przeszkadzało to wtedy lepiej nie pytać...

A tak to laska ma 18 lat, więc jeszcze pustka w głowie. A że zaczynała w wieku 16? Czy to coś dziwnego? Moja pierwsza straciła ze mną dziewictwo też w tym wieku, a w sumie po mnie miała już tylko jednego partnera. Obecna straciła dziewictwo w wieku 21 a przede mną miała 10 partnerów, także wiek inicjacji nic nie gwarantuje Wink

Łokero
Nieobecny
Płeć: mężczyzna
Wiek: 24
Miejscowość: Podlasie

Dołączył: 2015-03-07
Punkty pomocy: 314

Z jednej strony, czytanie cudzych wiadomości jest mega chujowe, z drugiej jednakże cel uświęca środki.

Jeżeli dzięki temu dowiedziałeś czegoś, co w ogromnym stopniu budzi Twój niesmak i/lub wzbudza podejrzenia, że nie jesteś dla niej kimś ważnym/zdradza Cię/cokolwiek podobnego, powinno Cię zaalarmować.

"Może mój świat marzeń być jak głupia historia
Po to mam wyobraźnie by bujać w obłokach"
~ Vixen - Myśl co chcesz

Kimasxi
Nieobecny
bi-curious woman
Płeć: kobieta
Wiek: 27
Miejscowość: Wrocław

Dołączył: 2017-10-14
Punkty pomocy: 166

"Ale przeraza mnie ze juz w wieku 16 lat robila takie rzeczy.."

Jakie rzeczy? Pedofilia? Zoofilia? Jedzenie gówna?
Nie, zwykła palcówka, pieprzne rozmowy, seks, czyli miała normalne potrzeby seksualne jak każda zdrowa osoba, które zaspokajała, gdy była singielką.

1. Po prostu się nie zakochuj za szybko.
2. Masz nierealistyczne, romantyczne podejście do kobiet.

Dziewczyna ma silne libido/jest ciekawa swojej seksualności. Chłop, jakiego jej potrzeba to taki, któremu może powiedzieć "zanim cię poznałam miałam taki i taki seks. zrobimy to razem?" a ty zamiast spinac dupe, żę robiła taaaaakie rzeczy mówisz na luzie "jasne!" → za jakiś czas masz trójkąty, oral, anal, seks w plenerze, bdsm i różne kinky rzeczy. Laska nie będzie miała potrzeby cię zdradzać, jeśli dostanie to samo co miała jako singielka + bedzie to lepszej jakości (a powinno, jesli jest silna chemia, przywiązanie itd.)

Ale jesli ty robisz dziwne miny na jakieś pikantne smsy, to ona ci nic nie powie, co robila, co by chciała. Bedzie mieć seks na 10% tego co jej się marzy, po jakimś czasie zacznie ją to wkurwiać i cie zdradzi.

"There is no glory in being well-adjusted in a maladjusted society" — RSD Tyler

Paolo88
Nieobecny
Wiek: 29
Miejscowość: niedaleko

Dołączył: 2013-10-04
Punkty pomocy: 503

Czym Ty się przejmujesz ?! Chciałeś poderwać fajną małolatę to poderwałeś, nie jesteś jej pierwszym i nie będziesz ostatnim więc korzystaj z chwili, bzykaj jak daje a widać, że lubi to i rozglądaj się tak jak ona na bok, bo zanim się obejrzysz ruchnie się z kimś innym. Nie idealizuj jej bo teraz takie czasy, że prawie każda panna ma bujniejsze życie erotyczne od facetów. Żoną może i kiedyś będzie ale nie Twoją więc nie spinaj pośladów tylko działaj Wink !!

Z pewnymi rzeczami powinno się postępować jak z chwastem... jak nie wytniesz go za wczasu, zniszczy Ci cały ogródek
"Piękne kobiety nie są dla ludzi leniwych" Gracjan

vioqo
Nieobecny
Wiek: 28
Miejscowość: Trójmiasto

Dołączył: 2015-10-16
Punkty pomocy: 270

O to to!! Tak jak Pablo napisał - korzystaj z młodej cipki póki możesz. Ona jeszcze niejednego kutasa posmakuje, więc romantyzm odstaw na bok Smile

falklandy
Portret użytkownika falklandy
Nieobecny
Płeć: mężczyzna
Wiek: 22
Miejscowość: Poznań

Dołączył: 2018-07-09
Punkty pomocy: 30

ja z założenia nie interesuję się byłymi związkami dziewczyn, z którymi się spotykam. było, minęło, chuj w to. sam różne świrki odpierdalałem i nie gadam o tym każdej dupce, więc szanuję też jej prywatność. musisz przestać idealizować tą znajomość, masz 24 lata, a brzmisz jak zakochany 17-latek. poza tym, przestać ją kontrolować, bo takie rzeczy są jak całowanie lwa w dupę - przyjemność mała, ryzyko duże. po tym wpisie widać, że mocno się wkręciłeś i żyjesz tym związkiem zamiast mieć fajne życie, a spotykać się z nią w wolnym czasie, jako odskocznia od pracy zawodowej i nad sobą.
kiedyś wiele osób w takiej sytuacji pisało "najpierw lewa, później temat na forum". z mojej strony usłyszysz to samo. wróć do podstaw, naucz się żyć sam ze sobą, a związek traktować jako rozrywkę, przyjemność, a nie sens istnienia. pamiętaj, że możesz być tylko z kimś, kogo nie boisz się stracić.
powodzenia!

__________________
Zapraszam na bloga

Poznań miasto doznań

Albert002
Nieobecny
Wiek: 21
Miejscowość: Gdańsk

Dołączył: 2018-03-04
Punkty pomocy: 0

Wiem ze bardzo sie wkrecilem,
Ale to dlatego jaka ona jest, codziennie mowi ze kocha ze jestem jej pierwsza taka duza miloscia no i ze mna jest najdluzej i chce juz tak do konca.
Ja mialem troche kobiet "do jednego tylko"
A teraz zainteresowal mnie zwiazek i dalem sie wkrecic. Spedzamy razem 24h praktycznie. Jej to pasuje i mi chyba tez zaczelo pasować.
Tylko te wiadomosci co przeczytalem mna wstrzasnely. Bo musiala komus "gorace" fotki kiedys wysylac. A mi tak pieknie mowila ze cialo kobiety powinno byc tylko dla jej chlopaka. A jednak kolegom ktorzy sie jej podobali i ja bajerowali czesto tylko po to zeby poruchac albo uzyskac te zdjecia to ona naiwna i glupia wysylala i to mnie przeraza

sirkaszanka
Nieobecny
Wiek: 70
Miejscowość: Polska

Dołączył: 2014-11-13
Punkty pomocy: 220

18 latka... Aha...
Rocznik 2000...kosa

A nawet gdyby to gdybys byl pewmym siebie gosciem, ze wiele lasek jest w twoim zasiegu, to raz dwa podziekowalbys za znajomosc i zajal sie piecioma innymi.