mobilklasik
Witryna poświęcona jest wróżby online
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit END.

Dziewczyna ma mieszane uczucia

58 posts / 0 new
Ostatni
Poolek
Nieobecny
Wiek: 28
Miejscowość: UK

Dołączył: 2017-07-02
Punkty pomocy: 2
Dziewczyna ma mieszane uczucia

Witam,
pokrótce moja dziewczyna z którą jestem przez rok i mieszkam od pół roku postanowiła się ze mną rozstać. Ostatnio dużo się kłóciliśmy i wczoraj po kolejnej kłótni powiedziała że jest nieszczęśliwa i chce się rozstać. W połowie rozstawania powiedziała że ma mieszane uczucia i żebym dał jej czas. Następnego dnia powiedziała że chce dać nam szanse ale dalej ma mieszane uczucia i sama nie wie. Dzisiaj ona idzie na impreze z pracy z ludźmi, ja też miałem iść ale jestem chory. Nie wiem jak mam do tego podchodzić, ona jest teraz strasznie zimna, daje się dotykać ale nie czuje że tego chce. Sam nie wiem jak to rozegrać bo zależy mi na niej ale z drugiej strony nie będe tak czekał jak ona razdaje karty.

kozak
Nieobecny
Płeć: mężczyzna
Wiek: 27
Miejscowość: Białystok

Dołączył: 2018-09-22
Punkty pomocy: 48

Ma kogoś na oku- moze to brutalne, ale tak najczesciej jest. A dowiesz sie na 100 po jakims czasie. Laska jak ma mieszane uczucia a zalezy jej jeszcze to daje szanse na poprawę relacji. tu nawet jakby sama prowokowała jej zakonczenie.

Pinochet
Portret użytkownika Pinochet
Nieobecny
Płeć: mężczyzna
Wiek: .
Miejscowość: Sin City

Dołączył: 2017-09-30
Punkty pomocy: 469

Poznała teraz kogo innego i gra na czas. Nie ma żadnego "dawania czasu". Albo z kims jesteś albo nie, proste.

Panna w tej chwili próbuje się złapać nowej gałęzi.. Możesz też odciąć starą i oznajmić, że nie chcesz z nią być. Jej wątpliwości wiele Ci uświadomiły. W końcu przejrzales na oczy Smile

Poolek
Nieobecny
Wiek: 28
Miejscowość: UK

Dołączył: 2017-07-02
Punkty pomocy: 2

Okej, przyszła do mnie z inicjatywą, pojechała po pizze i pogadaliśmy. Powiedziała że chce ze mną być i że chce starać się żeby było lepiej. Domyślałem się że kogoś ma i przejrzałem jej messengera (dick move i know) ale z nikim nie gada, z jednym z typem z pracy ale o niczym szczególnym w sumie, z typem o którym mi mówiła nie kryła się z nim. Chciała dziś żebym z nią szedł na imprezę pożegnalną z pracy ale nie ide bo jestem chory. Więc ją w sumie odwioze i zaufam że nie odpierdoli, a jeśli coś zrobi to chuj przynajmniej będe pewny. Będzie co ma być.

kozak
Nieobecny
Płeć: mężczyzna
Wiek: 27
Miejscowość: Białystok

Dołączył: 2018-09-22
Punkty pomocy: 48

zatem wyszła z inicjatywą, wyciągnęła pierwsza dłon- czyli jest ok. nie okazała się fałszywa pizda która nawija makaron by chwile później dać nóż w plecy. Przy czym przyjrzyj sie również swojemu zachowaniu. Laski, ot tak sobie nie zmieniają zdania z dnia na dzień: " nie wiem co czuje" u nich to efekt kuli śnieżnej, coś musiało jej zazgrzytać. i ustaw ramę.

Poolek
Nieobecny
Wiek: 28
Miejscowość: UK

Dołączył: 2017-07-02
Punkty pomocy: 2

Ok, więc może zaczne od tego że ostatnia kłótnia była z mojego powodu, i trochę jej nawrzucałem, nie od kurew czy coś ale nieładnie ją potraktowałem. Więc mogę śmiało stwierdzić że zazgrzytała jej czerwona lampka że nie chce tak być traktowana. Ogólnie to mówiła że za dużo się kłócimy ale wiem że dokładnie o to jej chodziło. Ustawić ramę czyli co ?

kozak
Nieobecny
Płeć: mężczyzna
Wiek: 27
Miejscowość: Białystok

Dołączył: 2018-09-22
Punkty pomocy: 48

do podstaw-zakładka "Podstawy".

Poolek
Nieobecny
Wiek: 28
Miejscowość: UK

Dołączył: 2017-07-02
Punkty pomocy: 2

Dobra sprawdziłem jeszcze raz jej messengera. Od wczoraj gada z jakimś typem, ogólnie to widać że do niego podbija, nie pisze nic w prost, ale co tam jak tam. Mówi mu że wygląda jak ryan gosling i wogóle. Widać że jest nim zainteresowana. Co mam zrobić ? Nie moge jej powiedzieć że przejrzałem jej messengera bo wyjde na tym źle.
Ogólnie widać w tej rozmowie że zaczęli gadać dosłownie wtedy jak ona mnie "rzuciła". Do niczego jeszcze nie doszło. Ja też nie raz tak robiłem jak było źle że pisałem z innymi laskami ale nic nie zrobiłem. Nie wiem czy to olać czy jak ? Chyba po prostu będe miał już na uwadze to że jestem na wylocie i chłodno będe doglądał sytuacji w nic się nie angażując.

kozak
Nieobecny
Płeć: mężczyzna
Wiek: 27
Miejscowość: Białystok

Dołączył: 2018-09-22
Punkty pomocy: 48

nie wiem ile razy mam powtarzać, cała wiedza jest na forum. Jesli nie chcesz z niej skorzystać to idź obejrzyj z tą laską Pamiętnik.

smerf8903
Nieobecny
Płeć: kobieta
Wiek: 22
Miejscowość: Poznań

Dołączył: 2018-07-12
Punkty pomocy: 162

W ogóle wyluzuj. Moim zdaniem przegiąłeś - naprawdę nie możesz jej tak wyzywać, bo to jest totalne dno. Nie szanowałeś jej, więc chciała się rozstać. A jak zostawiasz faceta, to, żeby mnie bolało, znajdujesz sobie jakiegoś, z którym możesz popisać. To poprawia Ci nastrój, poza tym to pradawna metoda wybijania klina klinem.

smerf8903
Nieobecny
Płeć: kobieta
Wiek: 22
Miejscowość: Poznań

Dołączył: 2018-07-12
Punkty pomocy: 162

W ogóle wyluzuj. Moim zdaniem przegiąłeś - naprawdę nie możesz jej tak wyzywać, bo to jest totalne dno. Nie szanowałeś jej, więc chciała się rozstać. A jak zostawiasz faceta, to, żeby mnie bolało, znajdujesz sobie jakiegoś, z którym możesz popisać. To poprawia Ci nastrój, poza tym to pradawna metoda wybijania klina klinem.

Poolek
Nieobecny
Wiek: 28
Miejscowość: UK

Dołączył: 2017-07-02
Punkty pomocy: 2

No rozumiem, ale skoro dalej chce być razem, sama wychodzi z inicjatywą to po co pisze do jakiegoś typa, tylko po to żeby poczuć się lepiej ? W sumie ja nie jestem lepszy, też dzisiaj popisałem z jedną laską po tym wszystkim co się stało i moja rozmowa z nią wyglądała dużo bardziej dwuznacznie niż ta w której ona gada z tym typem. Będe czujny ale nie będe jej z tym konfrontował. Jeśli jej nie zależy i spierniczy sprawę to przynajmniej będe wiedział że nie była warta zachodu.

Poolek
Nieobecny
Wiek: 28
Miejscowość: UK

Dołączył: 2017-07-02
Punkty pomocy: 2

Sprawdziłem jej messenger jeszcze raz. Napisała do tego gościa znowu że wydaje się jej że go bardzo lubi i że szkoda że on jest zajęty. Laska podbija do typa normalnie jeszcze do zajętego. Pierdole to. Koncze z nią, powiem jej że przejrzałem jej messengera i że wiem o wszystkim i nie moge być z kimś takim.

Edit:
Jednak nie. Sam mam kogoś innego na oku, zabawie się z nią tak jak ona ze mną. Jak widać nikogo jeszcze nie ma, podbijała do gościa który de facto jest zajęty i dostałą zlewke bo on powiedział że to chyba alkohol przez nią przemawia. Ogarne sobie tą drugą laskę a z tą sobie będe pogrywał jak ona ze mną. karma is a bitch

kozak
Nieobecny
Płeć: mężczyzna
Wiek: 27
Miejscowość: Białystok

Dołączył: 2018-09-22
Punkty pomocy: 48

mylisz karmę ze swoimi celowymi działaniami, czyli małą zemstą. karma sama przychodzi i oddaje to co wysłano. wg mnie jestescie siebie warci, po kłotni ona ale i ty, pisaliscie do kogos innego zamiast do siebie. zachowujecie sie identycznie.

Poolek
Nieobecny
Wiek: 28
Miejscowość: UK

Dołączył: 2017-07-02
Punkty pomocy: 2

Masz rację. Powiedzialem jej o wszystkim byla skruszona ale to chyba koniec. Powiedziałem jej ze sam nie bylem swiety wiec moge to jej odpuścić. Ale ona po tym wszystkim sama nie wie już czy chce byc razem. Pożyjemy zobaczymy, będzie co bedzie.

Poolek
Nieobecny
Wiek: 28
Miejscowość: UK

Dołączył: 2017-07-02
Punkty pomocy: 2

Masz rację. Powiedzialem jej o wszystkim byla skruszona ale to chyba koniec. Powiedziałem jej ze sam nie bylem swiety wiec moge to jej odpuścić. Ale ona po tym wszystkim sama nie wie już czy chce byc razem. Pożyjemy zobaczymy, będzie co bedzie.

shaker
Portret użytkownika shaker
Nieobecny
Płeć: mężczyzna
Wiek: 26
Miejscowość: Katowice

Dołączył: 2012-01-17
Punkty pomocy: 192

To Ty powinieneś ją zostawić jak zauważyłeś że kręci makaron na boku, już pomijając ten włam na mess.

Isco21
Portret użytkownika Isco21
Nieobecny
official page of Isco21
Wiek: 23
Miejscowość: Krk

Dołączył: 2015-03-12
Punkty pomocy: 92

Aż mi się przypomniała moja sytuacja , która wydarzyła się 8 lat temu. Jak to panna mi powiedziała że dla niej to wszystko się za szybko dzieje i czy możemy się narazie dalej spotkać, ale tylko jak koledzy. Heh no i się zgodziłem. I co? Parę dni później przez przypadek odkryłem jak to pisała do typka który ją zlewał, ale jej sie podobał. Jej mina wtedy była bezcenna. Twierdziła " ale to było wtedy jak spotykaliśmy się jak koledzy, głupio mi"
Chwilę potem wróciła z podkulonym ogonem, by parę tyg później wyprowadzić nokaut tak , że dochodziłem do siebie prawie rok Smile

Typek ją zlał. Ale potem i tak znalazła innego Smile

Poolek
Nieobecny
Wiek: 28
Miejscowość: UK

Dołączył: 2017-07-02
Punkty pomocy: 2

Wiem że powinienem ją zostawić za coś takiego ale sam nie byłem lepszy, nie jestem hipokrytą. Sam do tego wszystkiego podchodze już z przymrużeniem oka. Zobacze jaka będzie przez następny ch kilka dni. Zobacze jak będzie wyglądał seks i jak ona się będzie zachowywać. Narazie jest dobrze, sama iniciuje więcej dotyku, dzisiaj robiła jakiś stuff do pracy, zestresowała się że jej przeszkadzam bo chciałem się o coś zapytać, podniosła na mnie głos, dostała zjebe za to powiedziałem że nie podoba mi się jak się do mnie odzywa i przyszła za chwile mnie przytulać i przepraszać że jest zestresowana. Zobaczymy jak będzie dalej.

Poolek
Nieobecny
Wiek: 28
Miejscowość: UK

Dołączył: 2017-07-02
Punkty pomocy: 2

Wiem że powinienem ją zostawić za coś takiego ale sam nie byłem lepszy, nie jestem hipokrytą. Sam do tego wszystkiego podchodze już z przymrużeniem oka. Zobacze jaka będzie przez następny ch kilka dni. Zobacze jak będzie wyglądał seks i jak ona się będzie zachowywać. Narazie jest dobrze, sama iniciuje więcej dotyku, dzisiaj robiła jakiś stuff do pracy, zestresowała się że jej przeszkadzam bo chciałem się o coś zapytać, podniosła na mnie głos, dostała zjebe za to powiedziałem że nie podoba mi się jak się do mnie odzywa i przyszła za chwile mnie przytulać i przepraszać że jest zestresowana. Zobaczymy jak będzie dalej.

Isco21
Portret użytkownika Isco21
Nieobecny
official page of Isco21
Wiek: 23
Miejscowość: Krk

Dołączył: 2015-03-12
Punkty pomocy: 92

Dobre, laska pisała do innego i ubolewala nad tym że jest wolny xd gdyby typ kiwnał palcen, rąbałby twoją pannę jak drewni

Poolek
Nieobecny
Wiek: 28
Miejscowość: UK

Dołączył: 2017-07-02
Punkty pomocy: 2

Dokładnie jej to powiedziałem. Wcześniej jak między nami wszystko było dobrze to nigdy nie miałem cienia wątpliwości co do niej. Zjebałem sprawę, nawrzucałem jej, chciała się rozstać i zaczęła podbijać do innego typa. Sam nie byłem lepszy i podbijałem do innych lasek. Równie dobrze mnie też można skreślić, ale pozatym że flirtowałem i też mogło się to czymś skończyć to nie było tak. Więc każdy zasługuje na drugą szansę, wiem że ona kiedyś może znowu to zrobić dlatego już do tego związku podchodze z przymrużeniem oka, ale nie mam zamiaru też od razu wszystkiego skreślać tylko dlatego że panna była nieszczęśliwa i szukała pocieszenia gdzie indziej. Jakby była szczęśliwa i dostawałaby wszystko czego potrzebuje to by tego nie robiła. Wiem że ostatnio ja doprowadziłem do tego że była nieszczęśliwa więc wiem że jak wszystko będzie między nami git to nie będzie musiała szukać gdzie indziej. Ja też.

Poolek
Nieobecny
Wiek: 28
Miejscowość: UK

Dołączył: 2017-07-02
Punkty pomocy: 2

Update:
Dziewczyna ewidentnie nie jest taka jak wcześniej. Jest chłodniejsza, rzadziej iniciuje dotyk itp. Wczoraj był seks przełożony z przedwczoraj, i to była jej inicjatywa więc na plus. Czuje że po tym jak pozwoliłem jej zostać po tym wszystkim ona szanuje mnie mniej, bo zaczęła robić shittesty, które narazie wszystkie odbijam albo humorem a te poważniejsze które mi się nie spodobał mówie jej że nie podoba mi się jak się do mnie odzywa i że nie będe tego akceptował. Myślę żeby jej zrobić mirror, tyle samo dotykania odemnie co od niej. Czy może bardziej powinienem przyjąć fun approach o tym wszystkim ? Jakieś rady ?

senkei
Nieobecny
Wiek: 29
Miejscowość: Sochaczew

Dołączył: 2016-01-19
Punkty pomocy: 179

Moja rada taka aby się ogarnął człowieku, bo zachowujesz się jak rozemocjonowana gimnazjalistka, jednego dnia koniec związku, drugiego jeszcze będę ratował, trzeciego chce się zemścić. Weź ty na spokojnie usiądź i zastanów się czego ty w ogóle chcesz od tej panny i ogólnie związku. Masz w ogóle jakieś zasady itp. ?

PS. i proszę cie przestań używać pojęć, których sam do końca nie ogarniasz.

smerf8903
Nieobecny
Płeć: kobieta
Wiek: 22
Miejscowość: Poznań

Dołączył: 2018-07-12
Punkty pomocy: 162

Na razie to weźcie się ogarnijcie obydwoje, czego chcecie, bo jesteście strasznie niestabilni emocjonalnie. Nie wierzę, że tak nagle zaczęło między Wami kuleć, już wcześniej było coś nie tak, ale to ignorowaliście.

Dazwid
Portret użytkownika Dazwid
Nieobecny
Wiek: 27
Miejscowość: Sin City

Dołączył: 2012-04-07
Punkty pomocy: 590

Co tu się odiwania? Laska kręci na boku, a Ty ją usprawiedliwiasz, że robi to dlatego bo z Tobą była nieszczęśliwa?

To co to ma być? Jak jestem nieszczęśliwy to sobie idę poszukać pocieszenia gdzie indziej?

Gratulacje, bardzo to dojrzałe. Jak się ma problemy w związku to sie je rozwiązuje, a jak się nie da to się związek kończy.
Moim zdaniem jak mi na kimś zależy i mamy problemy, to nie szukam sobie skoku w bok, bo nie chcę pogarszać sytuacji. Zrobił bym tak tylko i wyłącznie, gdybym miał totalnie wyjebane na osobę z którą jestem.

No to zakładając, że już będzie między wami ok. to przy każdej kolejnej kłótni będziesz jej sprawdzał messengera?

Skończysz jako porzucony kundel, skamlący o drugą szansę. Już widać jak jesteś rozchwiany emocjonalnie, ona ma nad Tobą kontrolę, a jak z Tobą skończy to będziesz dłuuuugo do siebie dochodził.

Poolek
Nieobecny
Wiek: 28
Miejscowość: UK

Dołączył: 2017-07-02
Punkty pomocy: 2

Ok po koleji. Macie racje ze jestem teraz niestabilny emocjonalnie.Staram sie ogarnac choc nie jest to latwe. Chce zostac z nia i dac jej szansę, ale ona jest chlodniejsza niz zwykle, dlatego sie wacham. Chce z nia zostać bo ostatnio wiekszosc klotni bylo przezemnie. Ostatnia tez, co doprowadzilo to do tego ze ona pekla. Nie usprawiedliwiam jej w żaden sposob za to co zrobila, ale sam robilem dokładnie to samo. Pragnę dodac ze pomimo tego ze czesto gdy bylo w zwiazku zle, flirtowalem z innymi, ale nigdy nikogo nie zdradzilem. Dlatego nie moge za to z nia nie chciec byc bo sam jestem ulepiony z tej samej gliny. Dopoki dawalem jej wszystko czego pragnie kobieta byla ok. Pytam o rady jak traktowac jej chlodniejsze podejscie? To nie jest tak ze ona nic nie robi, 2 dni temu byla "zmęczona" po pracy jak chcialem seksu, a wczoraj sama zainicjowala seks. Po prostu czuje ze jest chlodniejsza niz zwykle, rzadziej iniciuje dotyk, rzadziej mowi cos milego. Powinienem bawic sie w lustro?

Poolek
Nieobecny
Wiek: 28
Miejscowość: UK

Dołączył: 2017-07-02
Punkty pomocy: 2

Ok po koleji. Macie racje ze jestem teraz niestabilny emocjonalnie.Staram sie ogarnac choc nie jest to latwe. Chce zostac z nia i dac jej szansę, ale ona jest chlodniejsza niz zwykle, dlatego sie wacham. Chce z nia zostać bo ostatnio wiekszosc klotni bylo przezemnie. Ostatnia tez, co doprowadzilo to do tego ze ona pekla. Nie usprawiedliwiam jej w żaden sposob za to co zrobila, ale sam robilem dokładnie to samo. Pragnę dodac ze pomimo tego ze czesto gdy bylo w zwiazku zle, flirtowalem z innymi, ale nigdy nikogo nie zdradzilem. Dlatego nie moge za to z nia nie chciec byc bo sam jestem ulepiony z tej samej gliny. Dopoki dawalem jej wszystko czego pragnie kobieta byla ok. Pytam o rady jak traktowac jej chlodniejsze podejscie? To nie jest tak ze ona nic nie robi, 2 dni temu byla "zmęczona" po pracy jak chcialem seksu, a wczoraj sama zainicjowala seks. Po prostu czuje ze jest chlodniejsza niz zwykle, rzadziej iniciuje dotyk, rzadziej mowi cos milego. Powinienem bawic sie w lustro?

senkei
Nieobecny
Wiek: 29
Miejscowość: Sochaczew

Dołączył: 2016-01-19
Punkty pomocy: 179

Jak dla mnie to cokolwiek nie zrobisz to i tak prędzej czy później pierdolnie, ty jej już do końca nie będziesz ufał, za to ona do końca już cie nie będzie szanować. Za jakiś czas pojawi się ktoś inny i powie ci pa. Jak chcesz się bawić w lustro to ja ci radzę najpierw do niego podejść i poszukać w odbiciu faceta, bo po tym co, i jak piszesz na razie tego nie widzę.

Poolek
Nieobecny
Wiek: 28
Miejscowość: UK

Dołączył: 2017-07-02
Punkty pomocy: 2

Ok po koleji. Macie racje ze jestem teraz niestabilny emocjonalnie.Staram sie ogarnac choc nie jest to latwe. Chce zostac z nia i dac jej szansę, ale ona jest chlodniejsza niz zwykle, dlatego sie wacham. Chce z nia zostać bo ostatnio wiekszosc klotni bylo przezemnie. Ostatnia tez, co doprowadzilo to do tego ze ona pekla. Nie usprawiedliwiam jej w żaden sposob za to co zrobila, ale sam robilem dokładnie to samo. Pragnę dodac ze pomimo tego ze czesto gdy bylo w zwiazku zle, flirtowalem z innymi, ale nigdy nikogo nie zdradzilem. Dlatego nie moge za to z nia nie chciec byc bo sam jestem ulepiony z tej samej gliny. Dopoki dawalem jej wszystko czego pragnie kobieta byla ok. Pytam o rady jak traktowac jej chlodniejsze podejscie? To nie jest tak ze ona nic nie robi, 2 dni temu byla "zmęczona" po pracy jak chcialem seksu, a wczoraj sama zainicjowala seks. Po prostu czuje ze jest chlodniejsza niz zwykle, rzadziej iniciuje dotyk, rzadziej mowi cos milego. Powinienem bawic sie w lustro?

Poolek
Nieobecny
Wiek: 28
Miejscowość: UK

Dołączył: 2017-07-02
Punkty pomocy: 2

Ok po koleji. Macie racje ze jestem teraz niestabilny emocjonalnie.Staram sie ogarnac choc nie jest to latwe. Chce zostac z nia i dac jej szansę, ale ona jest chlodniejsza niz zwykle, dlatego sie wacham. Chce z nia zostać bo ostatnio wiekszosc klotni bylo przezemnie. Ostatnia tez, co doprowadzilo to do tego ze ona pekla. Nie usprawiedliwiam jej w żaden sposob za to co zrobila, ale sam robilem dokładnie to samo. Pragnę dodac ze pomimo tego ze czesto gdy bylo w zwiazku zle, flirtowalem z innymi, ale nigdy nikogo nie zdradzilem. Dlatego nie moge za to z nia nie chciec byc bo sam jestem ulepiony z tej samej gliny. Dopoki dawalem jej wszystko czego pragnie kobieta byla ok. Pytam o rady jak traktowac jej chlodniejsze podejscie? To nie jest tak ze ona nic nie robi, 2 dni temu byla "zmęczona" po pracy jak chcialem seksu, a wczoraj sama zainicjowala seks. Po prostu czuje ze jest chlodniejsza niz zwykle, rzadziej iniciuje dotyk, rzadziej mowi cos milego. Powinienem bawic sie w lustro?