mobilklasik
Witryna poświęcona jest wróżby online
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit END.

Jak "mentalnie" poprawić jakość snu

12 posts / 0 new
Ostatni
Jes
Nieobecny
Płeć: mężczyzna
Wiek: 20
Miejscowość: Kraków

Dołączył: 2018-11-03
Punkty pomocy: 3
Jak "mentalnie" poprawić jakość snu

Od bardzo dawna mam problem ze snem, więc przez to byłem z rok na leku nasennym mirtazapinie, który faktycznie działał ok, problem w tym, że po odstawce problem snu wrócił (trudność z zasypianiem, przebudzanie się). Nigdy nie potrafiłem tak beztrosko zasnąć, czy uciąć sobie drzemkę.

Znacie może jakiejś sposoby/książki/nagrania hipnotyczne aby ten sen poprawić? Dodam, że komputer ograniczyłem do minimum. Myślę, że moje nadmierne myślenie nie pozwala mi na taki beztroski i głęboki sen.

RafałPodrywacz
Nieobecny
Wiek: 30
Miejscowość: Kraków

Dołączył: 2018-02-22
Punkty pomocy: 53

Nie lepiej pójść z tym do lekarza?

Jankiel 23
Nieobecny
Płeć: mężczyzna
Wiek: 24
Miejscowość: Rzeszów

Dołączył: 2017-09-10
Punkty pomocy: 58

Taaak , lekarz NFZ bedzie na 100 procent skory do dawania rad o jakosci snu , oczami wyobrazni widze jak razem doszukuja sie genezy oraz testuja miesiacami nowe sposoby

RafałPodrywacz
Nieobecny
Wiek: 30
Miejscowość: Kraków

Dołączył: 2018-02-22
Punkty pomocy: 53

Jeżeli ma od dawna z tym problem to nie sądzisz, że nawet wizyta prywatna mogłaby mu pomóc? Nie rozumiem takiego negatywnego nastawienia. Równie dobrze może zrobić sobie krzywdę dalej biorąc jakieś tabletki, które nie pomogły do tej pory rozwiązać problemu skoro wraca.

xoxo12
Nieobecny
Płeć: mężczyzna
Wiek: 20
Miejscowość: Wrocław

Dołączył: 2017-01-15
Punkty pomocy: 202

Polecam wstawanie codziennie w miare mozliwosci o 6/7, caly dzien bycie w ruchu. Praca, studia, jakies kursy i do tego silownia, basen, jakakolwiek aktywnosc fizyczna. Wazna tez bedzie zbilansowana dieta. Jesli przy takiej dawce aktywnosci w ciagu dnia nie bedziesz mogl spac, wtedy szukalbym juz rozwiazania u lekarza.

wujeksamozło
Nieobecny
Płeć: mężczyzna
Wiek: 28
Miejscowość: kraków

Dołączył: 2017-01-16
Punkty pomocy: 163

Najbardziej skuteczny sposób to styranie się fizycznie ale tak konkretnie jak pomocnik na budowie, a zaśniesz jak dziecko. Mnie kiedyś pomagał push na sen ale nie wiem czy dalej istnieje.

Stary Wąż

Admin
Portret użytkownika Admin
Nieobecny
Administrator
ModeratorWtajemniczonyTa osoba pomogła w składce na serwer
Płeć: mężczyzna
Wiek: 43
Miejscowość: Polska

Dołączył: 2008-08-15
Punkty pomocy: 969

melatonina, nie jedzenie kilka godzin przed snem, relaksujace nagrania z YT, nagrania na lepszy sen na YT, puszczanie MP3 z szumem morza, deszczu, nagrania hipnotyczna na lepszy sen na YT.

Nie jedzenie szybkich weglowodanów, kawy, zenszenia itp. wszystkiego co pobudza.

A jak to nie pomoże to powazniejsze leki, ale do tego juz lekarz np. psychiatra, moze neurolog. Google tez ci moze cos pomoc.

GRUNWALD
Nieobecny
Wtajemniczony
Wiek: 45
Miejscowość: w cetrum

Dołączył: 2015-09-03
Punkty pomocy: 400

Popatrzeć w płomień świecy
Przed snem być w pomieszczeniu gdzie nie ma żarówki LED

Uspokoić myśli nic nie liczyć, nie planować

Narząd nie używany staje się nie użyteczny

sequel87
Nieobecny
Płeć: mężczyzna
Wiek: 31
Miejscowość: ruda slaska

Dołączył: 2018-07-27
Punkty pomocy: 152

Te wszystkie czarne msze I modly ktore proponujecie sa tylko dodatkiem. Szum morza ptakow spiew spoko ale po co to kiedy koles ma w glowie niepokoj. Najpierw trzeba sie wyzbyc mysli, oduczyc sie analiz dnia. Moze autora cos nurtuje, o to nikt nie zapytal.

Heisenberg
Nieobecny
Wiek: 77
Miejscowość: K

Dołączył: 2014-03-19
Punkty pomocy: 119

Co robisz w życiu? Studiujesz, pracujesz? Jak wygląda Twój dzień, jakaś aktywność fizyczna, dieta? Nie wiemy nic, więc ciężko pomóc. Znam temat doskonale bo mam problemy z zasypianiem od 6 lat. Dalej pracuję w biurze, ale wróciłem do sportu, zacząłem chodzić na siłownię, trzymać dietę, chodzić spać najpóźniej o 23 i wstawać zawsze ok 7. Różnica jest kolosalna, choć i tak zdarzają się bezsenne noce.

raM
Portret użytkownika raM
Nieobecny
Płeć: mężczyzna
Wiek: 23
Miejscowość: Rzeszów

Dołączył: 2011-09-05
Punkty pomocy: 477

Problemy ze snem, są jedną z częstszych objaw depresji. Więc poczytaj na ten temat.
Sam miałem jej wczesne stadium, ale udało mi się ją zwalczyć.
Ogólnie polecam za dnia zmęczyć się fizycznie poprzez jakiś trening po pracy/rano, wieczorem przed snem medytacja. To właśnie ona dała mi mega pozytywnego kopa. Do tego brak komputera/telefonu min. godzinę przed snem, przewietrzenie pokoju przed spaniem/spacer, przez snem możesz wziąć gorący prysznic/kąpiel, w aptekach są też preparaty ziołowe zawierające melatoninę, też pomaga (zamiast nasennych)

sedrik
Nieobecny
Płeć: mężczyzna
Wiek: 26
Miejscowość: Trójmiasto

Dołączył: 2018-10-02
Punkty pomocy: 1

Kiedyś przez długi czas też miałem problem ze snem. Bardzo długo zasypiałem, wierciłem się, budziłem, nie mogłem spać. Minęło, gdy zacząłem wstawać o 5:30 szykując się i dojeżdżając do pracy na 7:00 (w pracy minimum 10 h ), po pracy basen / tenis / siłownia / wyjście ze znajomymi, kursy językowe, nauka na studia zaoczne. Dni miałem tak "zapchane", że nawet nie miałem czasu pomyśleć co by tu robić. Jak przychodziła 22:30 spałem jak niemowlę:).