mobilklasik
Witryna poświęcona jest wróżby online
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit END.

Nie mam powodzenia u mezczyzn.

27 posts / 0 new
Ostatni
Ania90
Nieobecny
Płeć: kobieta
Wiek: 26
Miejscowość: Warszawa

Dołączył: 2018-09-18
Punkty pomocy: 0
Nie mam powodzenia u mezczyzn.

Witam serdecznie wszystkich panow.

Podczytuje wasze forum juz jakis czas, ale nigdy do tej pory nie mialam odwagi zalozyc swojego tematu. Nastal jednak dosc krytyczny moment w moim zyciu i stwierdzilam, ze najlepszym rozwiazaniem bedzie zwrocenie sie po pomoc do znawcow tematu czyli was Smile

Otoz kompletnie nie mam powodzenia u mezczyzn, nikt mnie nie podrywa, a nawet jezeli raz na sto lat sie taki znajdzie, to szybko mu zapal przechodzi. Przez cale swoje zycie bylam w trzech zwiazkach - pierwszy, bardzo krotki, facet mnie zdradzil. Drugi, troche dluzszy, akurat z mojej strony nie zaskoczylo i chlopaka zostawilam. Pozniej dlugaaaaaaa przerwa zwiazkowa, mniej wiecej 4 lata i masa krotkich i przelotnych znajomosci, w ktorych najczesciej druga strona nie byla zainteresowana mna na powaznie. W koncu trafilam na kogos kto jak mi sie wtedy wydawalo wynagrodzi mi te wszystkie lata samotnosci. Zamieszkalismy razem, planowalismy dzieci, slub, no wiecie, dojrzaly i powazny zwiazek. Az tu nagle okazalo sie, ze chlopak mnie zdradzil ze swoja kolezanka...
Po tej sytuacji kompletnie sie zalamalam jednak stwierdzilam, ze mam tego dosyc, ze problem musi byc we mnie i musze zaczac dzialac w kierunku zmiany. Nie bede sie wdawac w szczegoly, bo to chyba bez znaczenia, ale zmienilam swoje zycie o 180 stopni. Dodatkowo schudlam 15 kilo i widze, ze mezczyzni sie za mna ogladaja. Jednak zaden nie robi zadnego kroku w moja strone...

Co do mojej osoby - wedlug znajomych jestem bardzo ladna, czesto slysze rowniez, ze piekna. Jestem grubsza, ale mam biust i tylek, wiec wydaje mi sie, ze to troche rekompensuje masywne nogi. Mieszka sama, jestem niezalezna finansowo, duzo podrozuje, mam liczne grono znajomych, kocham czytac ksiazki, chodze na basen, silownie, umiem sie zajac soba, bo mam w sobie duzo z introwertyka, wiec potrzebuje czesto pobyc w samotnosci.

Niby wszystko ze mna w porzadku, a jakos strefa uczuciowa u mnie lezy i kwiczy...Nie musze dodawac ze zdrada kompletnie dobila moja samoocene. Nie chce sobie wmawiac, ze facet to gnojek i to wszystko jego wina, bo zdaje sobie sprawe, ze gdybym mu odpowiadala, to by mnie nie zdradzil. To samo sie tyczy mojego pierwszego chlopaka. Sytuacja powtorzyla sie dwukrotnie, na randki nie chodze, nikt mnie nie podrywa, nikt nie jest mna zainteresowany, wiec chcialabym przeczytac od was w czym tkwi problem...Czemu odrzucaliscie kobiety albo tracilisci nimi zainteresowanie badz dochodzilo do zdrady?

Z gory serdecznie dziekuje za pomoc!

Shivas
Nieobecny
Wiek: 24
Miejscowość: Wrocław

Dołączył: 2017-12-26
Punkty pomocy: 15

Co do wyglądu to poki nie zobaczymy to ciężko to oceniać. Masywne nogi w oczach kobiety to dla niektórych facetów za chude.

Może chcesz za szybko i dlatego się wycofują? Gdzieś ze swojej głębi komunikujesz chęć wejścia w związek i bycia razem za wcześnie i się facet peszy? Albo boi się tej Twojej niezależności.

Załóż Badoo tam na pewno znajdziesz kogos, a raczej ktoś Ciebie...

huka
Portret użytkownika huka
Nieobecny
Wtajemniczony
Wiek: 32
Miejscowość: Warszawa

Dołączył: 2018-02-07
Punkty pomocy: 363

Dla kobiety, łatwym sposobem, aby kogoś poznać, jest posiadanie konta na portalu randkowym. Tam każda kobieta, nie tylko ładna, dostaje mase zaproszeń na randki. Faceci są tam mocno zdesperowani, bo internet to dla faceta najgorsze miejsce na podryw, na jedną dziewczynę przypada tam kilku panów.

berrad
Portret użytkownika berrad
Nieobecny
Wiek: 28
Miejscowość: Mazowieckie

Dołączył: 2009-01-12
Punkty pomocy: 949

Gdzie 90% to ludzie z problemami z głową, jakimiś syndromami itp. Nie mówie, że nie da się, bo przez chwilę tam działałem i trafiło się kilka perełek ale generalnie więcej straciłem tam nerwów niż to warte.

Meakaps
Nieobecny
Wiek: 20
Miejscowość: Polska

Dołączył: 2015-07-09
Punkty pomocy: 49

Czy ja wiem czy najgorsze. Ja się tam bardzo dobrze czułem. Plus jest taki że możesz tam przerobić tyle dziewczyn ile chcesz, a w rl ciężko się tak uganiac. Niby tam jest dużo facetów, ale większość to ameby, które nie potrafią zainteresować laski. Łatwo się przez to przebić jeśli się umie.

william_sexspeare
Nieobecny
Wiek: 19
Miejscowość: -

Dołączył: 2018-05-11
Punkty pomocy: 113

Co do mojej osoby - wedlug znajomych jestem bardzo ladna, czesto slysze rowniez, ze piekna. - myślisz, że znajomi Ci powiedzą, że jesteś brzydka? Atrakcyjne kobiety miały, mają i będą miały zainteresowanie/uwagę adoratorów, orbiterów, piesków i spoko facetów. Nie znam żadnej ładnej dziewczyny, której nikt nie podrywa - no sorry, ale póki nikt nie wie jak wyglądasz, to nie ma co gdybać.

Ania90
Nieobecny
Płeć: kobieta
Wiek: 26
Miejscowość: Warszawa

Dołączył: 2018-09-18
Punkty pomocy: 0

Nie, mysle, ze by mi nie powiedzieli, ale rowniez nie sadze zebym byla tak czesto komplementowana przez nich i innych ludzi gdybym faktycznie nie byla ladna. Zreszta mam lustro w domu, mam bardzo ladna buzie, gorzej z figura, bo mam grube nogi, ale nadrabiam biustem, wiec chyba az tak zle nie jest?
Zreszta mam przyjaciolki, kolezanki, dalsze znajome i zauwazylam, ze kazda, nawet hm "najwieksza potwora" znajdzie swojego amatora, a ja jakos nie moge.
Jezeli chodzi o komplementy ze strony mezczyzn to na temat swojej twarzy tez nasluchalam sie samych ach-ow i och-ow, ale Ci bardziej szczerzy zwrocili uwage wlasnie na moja figure. Nie podobala im sie.
Czy naprawde w niej moze lezec caly problem?

huka
Portret użytkownika huka
Nieobecny
Wtajemniczony
Wiek: 32
Miejscowość: Warszawa

Dołączył: 2018-02-07
Punkty pomocy: 363

Nie martw się o figurę. Znam wielu facetów, którzy mają kobiety o figurze beczki na kapuste. Dziś jest w społeczeństwie cala masa facetów o niskiej samoocenie, którzy lecą na każdą, która da im trochę akceptacji. Często widzę brzydkie jak noc kobiety, idące pod rękę ze spoko garściami.

vanarmin
Portret użytkownika vanarmin
Nieobecny
Płeć: mężczyzna
Wiek: 28
Miejscowość: Lublin

Dołączył: 2011-11-20
Punkty pomocy: 550

Tak z ciekawości zapytam: ile ważysz? i ile masz wzrostu?

"To co mówi kobieta jest jak chmura wędrująca po niebie: dobrze uformowana i spójna, a po chwili nie do poznania"

Ronlouis
Portret użytkownika Ronlouis
Nieobecny
Zasłużony
WtajemniczonyTa osoba pomogła w składce na serwer
Płeć: mężczyzna
Wiek: 31
Miejscowość: Warszawa

Dołączył: 2009-04-20
Punkty pomocy: 1757

Faceci odchodzą przez:
- chorą zazdrość
- nadmierną kontrolę
- ciągłą chęć spotykania się (ludzie czasem muszą od siebie odpocząć)
- kiedy kobiecie za bardzo zależy
- borderline

A standardowo odchodzą, bo czują się ograniczani w związku co też dotyczy kobiet. I to wcale nie musi być związane z Tobą.

O czym myśliciel myśli, empiryk udowadnia
Chcesz więcej wiedzy ? Subskrybuj mój kanał YouTube: Playmans Tactic

Ania90
Nieobecny
Płeć: kobieta
Wiek: 26
Miejscowość: Warszawa

Dołączył: 2018-09-18
Punkty pomocy: 0

mam 1.75 i waze 74 kilo. Schudlam 15 kilo, wiec kiedys wygladalam duzo gorzej, a powodzenia jak nie bylo tak nie ma.

Tak w ramach ciekawostki - zawsze mialam problem z lekka nadwaga, w wieku 21 lat schudlam 3 rozmiary i wygladalam tak, ze znajomi z liceum nie poznawali mnie na ulicy. Wtedy faktycznie mialam adoratorow na kazdym kroku(ten czas trwa chwile - 2/3 miesiace), wiec nie wspomnialam o tym w 1 poscie, co wiecej, 95% adoratorow tracilo zainteresowanie przy blizszym poznaniu...Wtedy uznalam, ze po prostu cos musi byc nie tak z moich charakterem, intelektem, nie wiem...

vanarmin
Portret użytkownika vanarmin
Nieobecny
Płeć: mężczyzna
Wiek: 28
Miejscowość: Lublin

Dołączył: 2011-11-20
Punkty pomocy: 550

Niska nie jesteś, ale moim zdaniem z 10 kg trzeba odjąć. Może idź na siłownię, popracuj trochę nad ciałem.
Ciężko jest powiedzieć z za komputera co jeszcze może być przyczyną.
Może jesteś za bardzo czepialska, bez poczucia humoru, zdesperowana? + nadwaga i odstraszasz facetów.

"To co mówi kobieta jest jak chmura wędrująca po niebie: dobrze uformowana i spójna, a po chwili nie do poznania"

Ronlouis
Portret użytkownika Ronlouis
Nieobecny
Zasłużony
WtajemniczonyTa osoba pomogła w składce na serwer
Płeć: mężczyzna
Wiek: 31
Miejscowość: Warszawa

Dołączył: 2009-04-20
Punkty pomocy: 1757

Odezwij się do mnie na priv, trudno jest mi napisać gdzie leży problem, kiedy nawet nie mam człowieka przed sobą. Szczególnie w Twoim temacie.

O czym myśliciel myśli, empiryk udowadnia
Chcesz więcej wiedzy ? Subskrybuj mój kanał YouTube: Playmans Tactic

huna
Nieobecny
Wiek: 31
Miejscowość: bielsko-biała

Dołączył: 2017-09-14
Punkty pomocy: 346

benjamin smythe przyciąganie niesatysfakcjonujących związków yt oglądnij

Łysiejący grubas
Nieobecny
Płeć: mężczyzna
Wiek: 37
Miejscowość: Stargard

Dołączył: 2013-09-16
Punkty pomocy: 405

Jeśli szukasz wolnych facetów na podrywaju, to w Wawie Heath był dostępny Smile
Co chcesz? ulicznego podrywu? Chodź tam, gdzie puatrenerzy prowadzą kursantów.

Dwie rzeczy, które pomogą eye contact i smile. O ile nie robisz ich tak "overly attached girlfriend"

Nieważne, co robisz i mówisz. Ważne, co kobieta ma w głowie.

Hasano
Portret użytkownika Hasano
Nieobecny
Płeć: mężczyzna
Wiek: 23
Miejscowość: miasto wojewódzkie

Dołączył: 2015-09-16
Punkty pomocy: 859

Pierdol to dziewczyno, po prostu rób swoje a uwierz mi, że w końcu znajdzie się odpowiedni facet Smile
Co mogę dodać od siebie? Nie bądź desperatką i nie wiąż się z pierwszym lepszym.
Dodam jeszcze, że ja nie lubię gdy dziewczyna za bardzo naciska na spotkania, to MY faceci lubimy myśleć, że przewodzimy relacji, pamiętam, jak pewna dziewczyna sama zaprosiła mnie na 1 spotkanie ( chciała iść do klubu i od razu proponowała mi żebyśmy spali u niej, bo mam daleko - znajoma mojej siostry). Fakt spałem u niej, nawet była ładna, ale jakoś bardzo mnie to zniechęciło jej nastawienie, że to ona TAK PRZEWODZIŁA!
Dawaj się zdobywać, swoją drogą prowadź swoje życie, jak jednoosobowa działalność gospodarcza i myśl na razie tylko o siebie Smile
Jeżeli sama o siebie nie zadbasz, to nikt inny o Ciebie nie zadba, niestety takie zycie w naszej branży 1 weekend 5 melanży Smile

|Życie jest krótkie i jeśli masz na coś ochotę to to zrób, ale licz się z konsekwencjami| & |Kobieta jest jak motylek w Twojej dłoni, jeśli zaciśniesz ręce, motylek udusi się, jeśli otworzysz je za mocno, motylek odleci|

sajgon239
Nieobecny
Płeć: mężczyzna
Wiek: 21
Miejscowość: Olecko

Dołączył: 2014-11-18
Punkty pomocy: 11

To i ja coś napiszę. W kontaktach z kobietami nie wymiatam, ale jestem facetem. Więc...
Ja mam 175cm wzrostu, i waga 70kg. A chodzę na siłownię. Więc te twoje 74kg może być dużo. Ale mogę się mylić. Bo każdy człowiek jest inny, inne kości, cycki itd.
W ciemna nie ma co oceniać, więc jak chcesz to wrzuć foto (nie nalegam)

Dominikkow
Portret użytkownika Dominikkow
Nieobecny
Wtajemniczony
Płeć: mężczyzna
Wiek: 1993
Miejscowość: Krk

Dołączył: 2014-11-07
Punkty pomocy: 736

hehehehehe. Druga @kobieta_taka Była taka jedna co też powodzenia nie miała. Truła dupę przez parę mies. Wynajdowaliśmy jej rozwiązania, ale do niej nic nie docierało bo wymyślała nowe. Aż w końcu zaczęła userem wysyłać swoje foty na priw. Naprawdę niezła desperatka. Z wyglądu naprawdę ładna dziewczyna. Pewnie Ty masz podobny problem i wsyłasz jakieś wyjątkowo niekorzystne sygnały. Jesteś zbyt dominująca, albo narzucasz się zbytnio. Trudno to stwierdzić i przyjmij to do wiadomości, że nit Ci nie pomoże bo nikt Cię na oczy nawet nie widiał. Więc jakiekolwiek rady są tu po psie. Urodę zostaw w spokoju, bo zawsze jakiś facet się napatoczy. Możliwe, że masz durne i sprzeczne wymagania wobec nich. Typu: "czuły ale zarazem pewny siebie i stanowczy". I faceci interpretują to jako wymagania wariatki.

_____________________________________________________________

Osoba, która wiecznie mówi „tak”, nieustannie pomija osobiste potrzeby i powoli buduje w sobie ogromny gniew.

Meakaps
Nieobecny
Wiek: 20
Miejscowość: Polska

Dołączył: 2015-07-09
Punkty pomocy: 49

Nikt Cię nie podrywa? Najpierw trzeba się zastanowić, czy mają gdzie? Chodzisz na imprezy, dyskoteki, domowki? Jeśli spotykasz się ze znajomymi w wąskim gronie, albo mało ogólnie wychodzisz z domu to normalne, że nikt Cię nie podrywa. Nie każdy facet ma jaja tak o podejść do laski. Przejdź się do klubu, a wtedy sprawdź czy zwracają. Tylko skup się na tych trzezwiejszych.
Jeśli mimo to nie zwracają uwagi, to niestety, ale możesz być po prostu brzydka. Ale to nic, od tego kobiety mają makijaż, a co do Twojej figury, te 10kg mniej może faktycznie by pomogło? Jak masz biust, wyeksponuj go, jeśli chcesz żeby zwrócili uwagę. Zaś swoje złe strony zatuszuj.
Jeśli nie lubisz wychodzić i imprezowac, apki randkowe czy jakieś strony są jak najbardziej spoko. Tam na sto procent znajdziesz wielu zainteresowanych i to Ty bedziesz w nich przebierać.
Możliwe jest też to, że to Ty masz duże wymagania, patrzysz na przystojniakow dziwiac się, że nie zwracają uwagi, a w tym czasie wpatruje się w Ciebie dwudziestu sredniakow?
Jeśli chodzi o charakter, to każdy jest inny, ciężko tu coś doradzić, skoro każdy woli coś innego.
I odnośnie tych zdrad - nie usprawiedliwiaj ich swoją osobą. Skoro to zrobili, bez żadnego logicznego wytłumaczenia, to oni są zjebani. To po prostu nie w porządku.

Ale tak podsumowując, serio, popróbuj w internecie. Zobacz jak Ci się pisze z facetami. Czy szybko się znudza, czy to Ty piszesz więcej od nich. Możecie szczerze popisać na temat Twoich wad, może jest coś w Tobie faktycznie odpychajacego?

Smoker
Nieobecny
Wiek: 18
Miejscowość: Kraków

Dołączył: 2013-01-10
Punkty pomocy: 48

Nie chcę być jakiś nieuprzejmy czy niewyrozumiały, ale kobieta, która nie jest jakaś niedorozwinięta i nie wygląda jakoś wyjątkowo TRAGICZNIE mówiąca, że ma zerowe powodzenie u mężczyzn jest wg. mnie mega słaaaaaaaba. W dzisiejszych czasach pełnych napaleńców powinnaś PRZEBIERAĆ w facetach. Postaw się w sytuacji faceta. Na jedną kobietę 5-10-15 adoratorów, w zależności od jej atrakcyjności. Nie ma opcji, żeby ten problem nie leżał w Tobie. Albo siedzisz całymi dniami w domu i liczysz, że jakiś Romeo klęknie pod oknem i zaśpiewa serenadę albo popełniasz jakieś inne, fatalne błędy. Ja dla przykładu też jestem większy. Nie jestem jakimś typowym spaślakiem, ale mam 188 cm i ważę 102 kg . Nie mam żadnego problemu z kobietami, jestem w związku a często muszę urywać w zarodku jakiekolwiek znajomości z płcią przeciwną w obawie, że powstanie jakaś groźna dla mnie sytuacja.
Prawda jest taka, że twój wątek to rozpaczliwe wołanie o pomoc ludzi, którzy w żaden sposób nie są w stanie ci pomóc. Dawanie Tobie rad na podstawie tego co wiemy to strzelanie na oślep. Niestety, ale możliwości jest zbyt wiele.

raM
Portret użytkownika raM
Nieobecny
Płeć: mężczyzna
Wiek: 23
Miejscowość: Rzeszów

Dołączył: 2011-09-05
Punkty pomocy: 532

Ogólnie przyroda działa tak, że kobiety przyciągają facetów wyglądem, a zatrzymują przy sobie charakterem.
Skoro byłaś w 3 związkach, więc z Twoim wyglądem nie jest tak najgorzej (aczkolwiek -10 kg jak tam koledzy wspomnieli będzie przepustką do świata przystojniaków i rzeszy adoratorów), więc bardziej skupiłbym się na charakterze oraz seksie.
Tak właśnie, seks. Wyobrażasz sobie jeść kebaba na mieście podczas gdy codzienny obiad serwowałby Ci szef kuchni pięciogwiazdkowego hotelu?
Nikt tego nie wspomniał, ale większość związków rozpada się poprzez słaby seks lub jego brak. Zrób rachunek sumienia i zastanów się, czy nie byłaś w tym elemencie aż nadto pasywna. Faceci uwielbiają kobiety, które są grzecznymi dziewczynkami dla reszty społeczeństwa, a dla nich są (zabrzmię wulgarnie, ale tak będzie najlepiej wytłumaczyć) "szmatami w łóżku".
Innymi przyczynami mogą być zazdrość oraz ograniczanie drugiej osoby, ale to koledzy wyżej już opisali.

raq7
Portret użytkownika raq7
Nieobecny
Płeć: mężczyzna
Wiek: 26
Miejscowość: Xyz

Dołączył: 2015-09-27
Punkty pomocy: 209

Ten temat śmierdzi mi atencyjnym trolem albo kolejną laską, która przychodzi tu po głaskanie po główce oraz poklepanie po pleckach a dostaje konkretne rady co i jak, których i tak nie zastosuje.

Pewnie autorka wątku poszła już na wizaż, chociaż chętnie się pomylę w tej kwestii.

wositelec1989
Nieobecny
Płeć: mężczyzna
Wiek: 29
Miejscowość: KIELCE

Dołączył: 2018-07-14
Punkty pomocy: 0

A skąd jesteś koleżanko? Bo chętnie Cię poznam Smile Jakby co to na priv.

Ania90
Nieobecny
Płeć: kobieta
Wiek: 26
Miejscowość: Warszawa

Dołączył: 2018-09-18
Punkty pomocy: 0

Przede wszystkim dzięki wielkie za tak liczne odpowiedzi Smile Jak wspomniałam w pierwszym poście jestem dość zajętą osobą, także nie miałam czasu wczoraj wejść i odnieść się do waszych opini. Już nadrabiam zaległości.

Pierwsz kwestia - portale randkowe. Miałam kiedyś konto na tinderze, na zdjęciach było widać moją twarz i górną część sylwetki. Wiadomości otrzymywałam MNÓSTWO, w większości były to komplementy na temat mojej urody. Spotkałam się z dwoma panami. Żaden po randce już się nie odezwał. Ja również się nie odezwałam, ponieważ jeden był chyba odrobinę niestabilny psychicznie i krzyczał na mnie przy ludziach, że nikt go nie szanuje i on też nikogo nie szanuje(?), a z drugim nie podpasowaliśmy sobie wizualnie co dało się wyczuć, więc całe spotkanie rozmawialiśmy o naszych byłych.

Co do mojej wagi - mimo tego, że juz i tak sporo schudłam nie poddaje się i mam nadzieję, że wkońcu te nieszczęsne 10 kilo zrzucę Tongue Jestem na diecie pudełkowej, chodzę na basen, siłownie i bardzo dużo spaceruję. Więc nie jest to tak, że siedzę na tyłku i użalam się nad swoim smutnym losem pożerając całą pizze naraz tylko faktycznie pracuję nad sobą i czekam na efekty. Wbrew temu co wam się może wydawać na ten moment przy moim wzroście nie mam nadwagi Smile Dlatego zrzucenie tych 10 kilo jest trochę trudniejsze niz jak pozbywała się kilka miesięcy temu realnych, nadprogramowych kilogramów.

Jeżeli chodzi o moje zdjęcia, to wybaczcie, ale nie będę się nimi dzielić. Nie chciałabym zostać rozpoznana, tym bardziej, że moi znajomi nie wiedzą o moich problemach i kompleksach na tle damsko-męskim. No i nie ukrywam, że troszkę mi wstyd upubliczniać swoje niepowodzenia Tongue

Temat seksu jest tematem dość ciężkim dla mnie. Mój ostatni były, ten od zdrad z koleżanką powiedział mi wprost, kiedy go spytałam dlaczego to zrobł, że ja chciałam seks uprawiać raz na tydzień albo rzadziej, a ona była chętna ciągle. Przyznaje się uczciwie, że mój były mnie nie pociągał, ale to było też spowodowane tym, że moim zdaniem w łóżku był kiepski, a nasz seks był nudny. Natomiast nie wydaje mi się, że zakochany czlowiek leci szukać uciech gdzie indziej tylko rozmawia z partnerką i stara się coś poprawić w tej materii. U nas takich rozmów nie było.

Ostatnia kwestia - moje wady. W związku bywam zazdrosna i zaborcza, mam problem z nadmierna kontrola, ale jezeli chodzi o ostatni związek, to wydaje mi się, że mój były generował te wszystkie toksyczne zachowania we mnie. W poprzednich związkach taka nie byłam.Też swoje za uszami miałam, ale były to wady zupełnie innego typu. Jestem też niestety mocno kłótliwa i dominująca. Wydaje mi się, ze jestem też trochę zbytnio roszczeniowa. Szybko się denerwuje i działam impulsywnie. Niestety z uwagi na bycie w połowie introwertykiem mam tez sporo aspołecznych zachować. Towarzystwo ludzi na dłuższą metę mnie męczy, ale to też jest kwestia z którą staram się walczyć.

To chyba tyle Smile

Smoker
Nieobecny
Wiek: 18
Miejscowość: Kraków

Dołączył: 2013-01-10
Punkty pomocy: 48

Ostatnim akapitem sama najlepiej sobie odpowiedziałaś na pytanie przewodnie. Spójrz prawdzie w oczy. Jaki normalny facet chciały być/spotykać się z taką wredną babą (bez obrazy i z całym szacunkiem) ? Chyba tylko masochista. Pora przekuć posiadane doświadczenie w pracę nad poprawieniem swojego usposobienia. Ty tak naprawdę doskonale wiesz, dlaczego nie możesz zatrzymać przy sobie faceta. Od początku nie pasowało mi, żeby nadwaga była tutaj aż tak kluczowa. Przecież po ulicach chodzą ogromne berty i mają koło siebie przyzwoitych gości. Szukanie złotej recepty na forum to w Twoim przypadku strata czasu.

Sorbona
Nieobecny
Płeć: kobieta
Wiek: 70
Miejscowość: Londyn

Dołączył: 2018-12-15
Punkty pomocy: 2

A czy mężczyźni mają powodzenie u Ciebie? Smile
Szukasz chłopaka/partnera? A moze umawiając sie na randki chcesz potwierdzić swoją atrakcyjność?

Sorbona
Nieobecny
Płeć: kobieta
Wiek: 70
Miejscowość: Londyn

Dołączył: 2018-12-15
Punkty pomocy: 2

A czy mężczyźni mają powodzenie u Ciebie? Smile
Szukasz chłopaka/partnera? A moze umawiając sie na randki chcesz potwierdzić swoją atrakcyjność?