mobilklasik
Witryna poświęcona jest wróżby online
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit END.

Szukam sprawdzonych porad nt. zrzucenia wagi

11 posts / 0 new
Ostatni
Woodpecker
Włączona
Dołączył: 2017-03-06
Punkty pomocy: 175
Szukam sprawdzonych porad nt. zrzucenia wagi

Yo wszystkim

Szukam sprawdzonych porad na temat zgubienia wagi .. Mam 173 cm i 75-6 kg wagi . Przydałoby sie uciąć te 3-5 kg .

Coś o mnie
Pracuje fizycznie , pije od 1,5 do 3 litrów wody dziennie , śniadanie w pracy jak najmnniej przetworzone , obiad to zazwyczaj pełnowartosciowe dania typu pieczone , duszone mięsa ( kurczaka nie jem bo tu w Niemczech jest tak naszprycowany badziewiem że jest mało jadalny) ryż i sałatka ze świeżych warzyw z oliwą z oliwek .
Wysiłek fizyczny w pracy jak i co dwa dni lekki trening typu drążek ,pompki lub interwałowe cwiczenia . Biegać nie mogę bo kolano widocznie przeciążone i boli . Nie zależy mi na mocno atletycznej budowie ciała .

Co mogę dodać do tego ? Czego unikać ? Co jeść ? Jeśli macie swoje sprawdzone sposoby to z chęcią przeczytam . Z góry dzieki za rady

Albercik
Nieobecny
Dołączył: 2017-10-28
Punkty pomocy: 13

Stałe godziny posiłków.

Nie jest napisane jaka wielkosc tych dań ale moze wystarczyć podzielenie tych posiłków i jadanie czesciej. Mieso najlepiej na parze, a co do piersi podobno piers z indyka jest zdrowsza, niby indyk po antybiotykach i dodatkach zdycha, wiec sie nie stosuje.

Sniadanie polecam owsianke z orzechami, rodzynkami, owocami suszonymi lub swiezymi, nasionami chia, najlepiej na wodzie z dodatkiem miodu.

Nie ma nic o alkoholu, jesli jest to oczywiscie ograniczyc.

Basen, odciaza kolano i stawy, pływanie w takim tepie aby tetno było około 150 udeżen na minute, stosujac interwały.

Aha i dużo seksu Smile

Co do wody, warto pić dobrej jakości o odpowiednim ph.

dzorcz
Portret użytkownika dzorcz
Nieobecny
Dołączył: 2010-04-24
Punkty pomocy: 14

Deficyt kaloryczny, prostszego sposobu nie ma

Niezależnie od tego czy kierujesz się sercem czy rozumem to i tak zmierzasz do celu, który postawił przed tobą penis.

CiasteczkowyPotwór
Portret użytkownika CiasteczkowyPotwór
Nieobecny
Dołączył: 2017-09-09
Punkty pomocy: 74

- Oblicz ile kalorii potrzebujesz, pobierz sobie aplikację MyFitnesPal, bardzo prosta w obsłudze i przydatna. Jeśli chcesz więcej mięśni to skup się trochę bardziej na białkach i węglowodanach w diecie. Samo pilnowanie diety wiele daje, a jeśli pracujesz fizycznie to aplikacja będzie Ci ułątwiać życie. Co ma dużo białek i węgli znajdziesz w sieci.
- Unikaj cukrów prostych chyba, że przed wysiłkiem albo w trakcie bo one lubią iść w tłuszcz ponieważ szybko uwalniają się po zjedzeniu. A jak wiesz czego nie spalisz to idzie w boiler. Z tym kurczakiem faktycznie, wiem, że nie jest za granicą za dobry ale poszukaj, może gdzieś znajdziesz dobrego. Dania z kurczaka są szybkie, tanie no i mają dużo białka, które w zasadzie tanie nie jest.
- Z takich podstaw to unikaj jasnego pieczywa, słodzonych napojów, ziemiaków ( ziemniaki czasem można bo odkwaszają organizm).
Pij kawę, ona zmniejsza przyswajanie i na prawdę pomaga przy zrzucaniu. Ale przy tym sumplementuj się magnezem. mała filiżanka kawy do posiłku a nie cały kubek.
- Jedzenie tych samych rzeczy na okrągło również pomaga przy zrzucaniu wagi
- Pozwalaj sobie od czasu do czasu na coś więcej, poważnie nawet na jakąś bombę kaloryczną. Taki zabieg raz na pare dni pobudzi Twój metabolizm.
- Nie jedz przed snem (te 3 godziny będą ok) i nie obiadaj się wieczorem bo to też wpływa na jakość snu, jakość snu wpływa na odporność na stres a to wszystko wpływa na tycie. Smile

Creedence
Portret użytkownika Creedence
Nieobecny
Dołączył: 2014-04-09
Punkty pomocy: 504

Utnij na początek 200 kalorii ze swojego zapotrzebowania. Jak waga nie będzie spadać to ucinaj co 100 na pewno przy 500 się ruszy.

vanarmin
Portret użytkownika vanarmin
Nieobecny
Dołączył: 2011-11-20
Punkty pomocy: 306

Dodanie ćwiczeń cardio może Ci pomóc. Unikaj cukrów prostych - możesz wywalić całkiem z diety.
Jest jeszcze taka dieta jak if (intermittent fasting). Polega ona na 16 godzinnym poście i oknie jedzenia 8 godzin. Dla zaawansowanych to okno może być krótsze np. 4 godziny.
W skrócie rzecz ujmując dzień wygląda tak:
- wstajesz rano i idziesz do pracy czy na uczelnię na czczo
- pierwszy posiłek np. o godzinie 14 i jesz do 22
- od 22 do 14 dnia następnego masz 16 godzinny post w którym nic nie jesz tylko pijesz płyny np. woda, niesłodzona kawa czy herbata.

Podobno dieta ta daje dobre rezultaty w krótkim czasie, tłuszcz spala się w czasie 16 godzinnego postu.
Osobiście stosowałem tę dietę w wakacje. Na mnie niestety nie działała, dopiero jak dodawałem cardio to poleciało z 94 na 88 kg.
Obecna waga to ok 92 kg przy niższym poziomie tłuszczu.
Możesz spróbować - wiele osób poleca ten system żywienia. Na mnie niestety nie działał.

Każda księcia by chciała, tylko żadna nie chce mu potem usługiwać Laughing out loud

Tomcioromcio
Nieobecny
Dołączył: 2015-02-28
Punkty pomocy: 14

polecam dięte tłuszczową, a wiec wpierdalasz same tłuszcze czylli, sery, kiełbasy itp miałem tą diete przed walką a musiałem schudnąć 10 kg bardzo pomogła a dzięki tłuszczom masz energie tylko na początek ciężko się przestawić i żyć bez wegli no ale dzięki niej gubisz kilogramy no i jak wiadomo przydała by się tu dobra siłownia.

tomrom

Tomcioromcio
Nieobecny
Dołączył: 2015-02-28
Punkty pomocy: 14

polecam dięte tłuszczową, a wiec wpierdalasz same tłuszcze czylli, sery, kiełbasy itp miałem tą diete przed walką a musiałem schudnąć 10 kg bardzo pomogła a dzięki tłuszczom masz energie tylko na początek ciężko się przestawić i żyć bez wegli no ale dzięki niej gubisz kilogramy no i jak wiadomo przydała by się tu dobra siłownia.

tomrom

Woodpecker
Włączona
Dołączył: 2017-03-06
Punkty pomocy: 175

Dzieki szwagry . Dzisiaj sciągne apke i ogarnę

Imaster
Nieobecny
Dołączył: 2017-11-29
Punkty pomocy: 1

Deficyt kaloryczny to podstawa, ale nie tnij od razu za dużo kcal. Zgadzam się w tym miejscu z @Creedence. Ze swojej strony mogę dodać, że jedząc mniejszą ilość posiłków, ale większe porcje (przy obniżonej kaloryczności) łatwiej nie być głodnym.

Erotoman262
Portret użytkownika Erotoman262
Nieobecny
Dołączył: 2017-06-09
Punkty pomocy: 13

Obcinasz kalorie ćwiczenia z luźnymi ciężarami i dieta ja tak spadłem 12 kilo

Kobiety Mogą Pokochać Cię Za To Kim Naprawdę Jesteś, jeśli tylko odkryjesz jak stać się prawdziwie naturalnym i nauczysz się w pełni akceptować siebie i cieszyć się życiem"