mobilklasik
Witryna poświęcona jest wróżby online
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit END.

Ty Sobie w Tobie, czyli bez zbędnego pierdolenia SunLight.

Portret użytkownika SunLight

Gdzie jest odpowiedź na nurtujące Cię pytania?
W tobie.

Gdzie jest rozwiązanie Twoich problemów?
W tobie.

Co jest przyczyną Twoich niepowodzeń?
Ty.

Kto jest odpowiedzialny za Twoje czyny?
Ty.

Komu powinieneś być wdzięczny za Twoje sukcesy?
Sobie.

Zanim napiszesz temat na forum – pomyśl dziesięć razy.

Rzuciła Cię laska?

Nie oddzwoniła?

Nie pobawiła się Twoim Szanownym?

Nie pocałowała Cię w sposób, jaki lubisz?

Kochałeś się z laską, która miała kiłę?

Spaliłeś podejście i masz wrażenie, że cofasz się w rozwoju?

Teściowa przyłapała Cię na dymaniu jej córki?

Policja wręczyła mandat za sikanie w krzakach?

.

.

.

Czy w kontaktach interpersonalnych jesteś sobą?

Na wszystkie pytania odpowiedzią jesteś Ty. Nie szukaj winnych. Ty jesteś winny. Ty jesteś mężczyzną. Porażki na klatę, remember that.

Inner game. I grasz dalej Wink.

Odpowiedzi

Portret użytkownika Sneakers

hahahahahha

hahahahahha Laughing out loud

na glówna

na glówna Wink

No i ? co z tego wynika z

No i ? co z tego wynika z tego bloga...

Miało być bez zbędnego pierdolenia a wyszło zbędne pierdolenie.

No ale pozdrawiam. Smile

Troszkę tego pierdolenia

Troszkę tego pierdolenia jest, jednak łatwo można doszukać się bardzo ważnego morału, który mówi, że nie powinieneś obwiniać nic ani nikogo innego poza sobą za niepowodzenia w temacie dziewczyn. Skoro tak wyszło jak wyszło to znaczy, że coś gdzieś spierdoliłeś lub mogłes coś zrobić lepiej.

Portret użytkownika SunLight

Jednak ktos zrozumial

Jednak ktos zrozumial Smile

Niekoniecznie, czasami

Niekoniecznie, czasami trafiamy na dziewczyny, którym nie warto ufać co wychodzi po czasie, bądź są wyjątkowo wyrachowane.

No nie zgadzam się z tym blogiem nie przemawia do mnie, w zasadzie nie ma tutaj nic do rozumienia,

zwykłe pierdolenie.

Aczkolwiek fajnie blog napisany, fajna forma za to szacun Smile

Portret użytkownika Damian.Rysiek

Masz racje trafiamy na takie,

Masz racje trafiamy na takie, ale to Twoja wina, ze takową kobiete idealizujesz i jej ufasz.

Portret użytkownika baudelaire

Wina, ze komus ufasz? Co Ty

Wina, ze komus ufasz? Co Ty pleciesz?

Jeśli mi coś się

Jeśli mi coś się "spierdoliło" to nie do końca jest to moja wina... .

A co jeśli nie mieliśmy na coś wpływu ?

Co jeśli ten blog jest skrajnością?

Portret użytkownika SteelBoy

Marlon widzę że nie ogarnąłeś

Marlon widzę że nie ogarnąłeś istoty tego zajebistego wpisu, ty jesteś odpowiedzialny za wszystko co dzieje się w tobie, nie graj ofiary i przestań pokazywać palcami na innych, wszystko jest doskonałe. Ty tworzysz swoją rzeczywistość przez swoje oceny , przekonania. To że coś zakwalifikowałeś jako złe podejście bądź , na coś zrzuciłeś winę np. dziewczynę to tylko twoja rzeczywistość, ty nadałeś temu mocy, że coś jest złe ,nie tak się zachowała dziewczyna, ktoś inny popatrzyłby na to np. że wszystko jest doskonałe same w sobie , każda sytuacja , każda nieudana sytuacja wydarza się tylko po to aby przybliżyć mnie do mojego celu, sama sytuacja nie jest zła, to tylko ty nadałeś jej tej mocy. Co byś powiedział na to że życie to seria lekcji , które Ci podrzucane Tobie a ty przechodzisz wchodzisz do klasy z zatkanymi uszami bo masz przekonanie że wszystko jest przeciwko Tobie i przechodzisz pytając "Dlaczego mi się to przydarza" . Ja Ci odpowiem. Przydarza Ci się to po to abyś coś zrozumiał, żebyś coś zmienił, wyniósł naukę.

jestes kowalem wlasnego losu,

jestes kowalem wlasnego losu, wiekszosc rzeczy które w zyciu robisz zaleza od Ciebie, które sie dzieja zaleza od Ciebie, od stosunku jaki do nich masz, wplyw jaki na nie masz, poprostu to co robisz dzis determinuje to co sie stanie jutro. Nie pierdol tylko przeczytaj jeszcze raz, i jeszcze raz dopóki nie zaczaisz. A jak zaczaisz to przyznaj jednak racje, bo wszystko, wszystko co nas otacza, co sie z nami dzieje, zalezy od nas ! Wink

dziewczyna !

praca !

nasze zycie prywatne jak i towarzyskie !

na rodzine równiez mamy wplyw !

wszystko jest takie jakie chcemy,a jak nie chcemy to to zmieniamy wtedy Wink i TY masz w tym wszystkim najwiekszy wplyw !

Portret użytkownika QB@L@

"Policja wręczyła mandat za

"Policja wręczyła mandat za sikanie w krzakach?"

to za to tez juz wystawiaja? kurna ...muszę zacząć trzymać dłużej...

xD

do mnie blog trafił, ale

do mnie blog trafił, ale jestem przekonany, że gdyby autorem bloga nie był SunLight ani nikt z zaawansowanych, to blog spotkał by się z niepohamowaną falą krytyki .. Smile

W pełni popieram Artista,

W pełni popieram Artista, który ruszył delikatny temat...
Mało osób widzi to że na forum jest " grupa wzajemnego wsparcia".
I nawet gdyby ktoś z tej grupy napisał że gówno jest smaczne, to pozostali by go poparli. Ktoś nie należący do tej grupy opisując coś podobnego, został by zgnojony...
Odnośnie samego bloga (do Ciebie autorze) i do reszty. Nie umoralniajmy siebie na wzajem. Kazdy z nas jest inny, do jednego trafia do drugiego nie. Nie ma złych blogów, po prostu nie każdy się wszystkim podoba, nie każdy znajduje odzwierciedlenie w zyciu wszystkich forumowiczów...SunLight napisał przy moim blogu że " nic nie wnosi", może dla Ciebie nie ale dla mnie bardzo dużo. Nik nie jest głosem wiekszości...

A to co opisałeś...Czy nie to jest w zasadzie sensem naszej ideologii

Wiem ,wiem dostane zjeby ale... leje na to Smile CIAO ITALIA

Portret użytkownika SunLight

To z kolem wzajemnej adoracji

To z kolem wzajemnej adoracji to... prawda. Niektorzy nawet maja po kilka kont i sami sobie zglaszaja na glowna... No coz, moze potrzebuja dowartosciowania? W kazdym razie moja skromnosc nie pozwala na to, zeby ten blog byl na glownej kolo np. genialnych blogow Snoofiego.

Portret użytkownika Hudson

Dostałeś zlewkę? Kto jest

Dostałeś zlewkę? Kto jest winny?
Ty.
Nieważne, że laska miała zjebany dzień, zły humor, czy się naprawdę w chuj spieszyła, zjebałeś twoja wina i tyle. Jak dla mnie to trochę przesadzasz w tym blogu, piszesz takie truizmy.

Dokładnie, autor trochę

Dokładnie, autor trochę zbytnio poleciał z tematem. Owszem, należy patrzeć krytycznie na swoje poczynania i analizować je, ale branie odpowiedzialności za całe zło świata na siebie jest bardzo niezdrowym podejściem do tematu i będzie prowadziło w dużej większości przypadków do depresji faceta.

Portret użytkownika Jarem

Główna i ulubione

Główna i ulubione

Portret użytkownika skaut

Chciales dobrze, wyszlo

Chciales dobrze, wyszlo srednio.

Stad, ze pocztek trafny, ale puenta hujowa. W zyciu nie ma winnych, przydaloby by sie tylko aby zanim pomysli/powie sie cos o innych, zastanowic sie pierw nad wlasnym zachowaniem i postepowaniem.

Portret użytkownika szaman wrb

ja mysle ze nie do konca

ja mysle ze nie do konca bo.... sam z siebie niczym nie bedziesz ..ale jestes wypadkowa ludzi i zdarzen w przy ktorych jestes obecny ...dlatego warto poszukac jednej czy dwoch osob do nasladowania

Artist ooo i tak samo myślę

Artist ooo i tak samo myślę pewnie połowa nie zrozumiała ale pisze że tak Sun masz rację-jesteś wielki:-P uh takie to życie już jest:-) Ale w 100% zgadzam się z autorem tego blugu i jak to kiedyś powiedział "jestem malarzem a życie to płótno i tylko ode mnie zależy co na nim namaluje"

Wszystko jest możliwe jeśli tylko chcesz i szybko (bo w wielu 19 lat) to zrozumiałem ale życie jest o wiele wiele prostrze

Portret użytkownika peper

A ja dostałem ostatnio mandat

A ja dostałem ostatnio mandat za przechodzenie na czerwonym świetle i winie za to nadgorliwego funkcjonariusza, błędne założenia systemowe, zbyt formalistyczne sformułowanie przepisów a dopiero później siebie Wink

Guwno prawda, przesłanie tego

Guwno prawda, przesłanie tego blogu to jedna wielka iluzja

Takie coś na główną ??! O.o

Takie coś na główną ??! O.o

Lekka przesada z główna

Lekka przesada z główna

Portret użytkownika misiekmin

Odkąd wyrzucono parę osób z

Odkąd wyrzucono parę osób z forum, takie odkrywcze rzeczy są na głównej, że dramat, co się dzieje ze stroną WTF.

Portret użytkownika Smart

czy ja wiem czy głowna, no

czy ja wiem czy głowna, no ale ciekawy wpis inny od pozostałych Smile

pozdro sun : *

Bardzo prosty - męski wpis

Bardzo prosty - męski wpis Wink
forma=treść

Małe rozwinięcie:
"Mężczyźnie potrzebna jest o wiele większa orbita niż kobieta. Jemu potrzeba misji, życiowego celu i musi poznać swoje imię. Dopiero wtedy pasuje do kobiety, dopiero wtedy posiada coś, do czego może ją zaprosić-do przygody ich życia. Mężczyzna nie przychodzi do kobiety po siłę; przy­chodzi, by ją kobiecie ofiarować. Nie potrzebujesz kobiety, która za ciebie stanie się wspaniałym mężczyzną i będzie podejmować wszystkie decyzje. Czego więc szukamy u Złotowłosej? Jaki ból dzięki niej pragniemy złago­dzić? Pragniemy miłosierdzia, pociechy, piękna..."

pzdr

Portret użytkownika Variatio

Jak widzę taki blog ( bez

Jak widzę taki blog ( bez urazy oczywiście Sunlight,wielki szacunek) na głównej to tracę wiarę w mobilklasik.info.

Od czasu ostatniego "przesiewu" blogów jest jak na lekarstwo.

Portret użytkownika SunLight

Uwierz mi, że sam się

Uwierz mi, że sam się zdziwiłem, że tu się pojawił Smile.

Наш интересный блог про направление Продать подсолнечник в Харьковской области www.agroxy.com
Узнайте про важный веб портал про направление https://best-mining.com.ua.
www.bestseller.reviews