mobilklasik
Witryna poświęcona jest wróżby online
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit END.

NIE przyszla! - jak zareagowac?

68 posts / 0 new
Ostatni
slavic
Nieobecny

Dołączył: 2009-02-07
Punkty pomocy: 1
NIE przyszla! - jak zareagowac?

Tak jak opisywalem w watku http://mobilklasik.info/przelom_niedlugo_pierwsze_spotkanie dzisiaj mialem sie spotkac sie dziewczyna w stolowce.

Wczesniej rozmawialem z nia ja tylko krotko po poniedzialkowych cwiczeniach na uczelni. W ostatni poniedzialek po raz pierwszy w zyciu przelamalem sie i powiedzialem jej zybysmy sie spotkali po jej czawartkowym wykladzie. Zgodzila sie - bylem niesamowicie zadowolony.

Poszedlem na stolowke dobrze przygotowany -  wymyty, pachnacy, nowy t-shirt, nowe jeansy. O dziwo nie bylem nawet jakos wyjatkowo spiety. Wczesniej jeszcze przeczytalem po raz kolejny lekcje i artykuly Gracjana.

Poniewaz umowilismy sie 'okolo' 16:00 i 'w okolicach' przed stolowka, nie panikowalem, gdy po przysciu jej nie zastalem.
Mijaly kolejne minuty, a jej nie bylo. W koncu poszedlem do sali, w ktorym Ona wczesniej miala miec wyklad.
Nikogo nie bylo oprocz kilku na galowo ubranych ludzi. Spytalem sie pewnej blondynki, gdzie sie podziali ludzie, ktorzy tu zazwyczaj zajecia. Jak sie okazalo, mialem strasznego pecha.
Akurat dzisiaj odwolano wyklad z powodu jakiejs wystawy. W zwiazku z tym pewnie wogole jej nie bylo na uczelni. Po odczekaniu 30 minut stwierdzilem, ze nie ma na co liczyc i poszedlem do domu.

Na jej usprawiedliwienie, trzeba jednak powiedziec, ze (jeszcze) nie wymienilismy ze soba nr. tel lub maili, wiec nie miala jak mnie poinformowac. Po prostu nie spodziewalem sie, ze moga byc jakies klopoty zeby spotkac sie na uczelni...

ALE mimo wszystko - gdyby jej zalezalo, to przyszla by, skoro bylismy umowieni...

Spotkam ja, tak jak zwykle, w nastepny poniedzialek.
JAK zareagowac? co jej powiedziec? czy umowic sie jeszcze raz na kolejny czwartek, ale tym razem wymienic sie nr. tel/mailami?

Uwazam na to zeby nie angazowac sie zbytnio emocjonalnie, ale musze przyznac, ze ta dziewczyna bardzo mi sie spodobala i chcialbym z nia nawiazac blizszy kontakt...

Jedyny pozytymny aspekt mojej wyprawy, to to, ze stwierdzilem ze stolowka i jej okolice sa swietnym miejscem do podrywow. Mnostwo ladnych dziewczyn tam przechodzilo i musze to wykorzystac w przyszlosci...

Jak zwykle prosze Was o porady i komentarze!
Nie chcialbym w poniedzialek wyjsc na frajera...

Hoon
Portret użytkownika Hoon
Nieobecny
Wtajemniczony
Wiek: 25
Miejscowość: Warszawa

Dołączył: 2010-04-27
Punkty pomocy: 867

Wybacz za to ale masz ja pierdolić(w sesinie olać)
Nie odzywaj sie jak nie to nie! kumpel był w podobnej sytuacji powiedziałem mu to żeby olała potem ona go przepraszała itp nie złamał sie dzieki mnie
Słuchaj ty masz byc nagroda dla kobiety nie ona dla ciebie jak chce wiecej to niech się stara a nie wali w chuja ..

zib (niezweryfikowany)

Hoon w sumie masz racje ale niech nie zamyka sie na ta znajomosc.
Jak beda widziec sie i bedzie okazja to zawsze moze usmiechnac sie przywitac i pogadac ale nic nie wspominac o spotkaniu ani proponowac nastepnego.
Moim zadniem powinien juz na pocztku wziac nr tel i dalej poprowadzic akcje wg standardowego scenariusza.

Inny85
Nieobecny
Doktor podrywu
Ta osoba pomogła w składce na serwer
Wiek: 27

Dołączył: 2010-05-12
Punkty pomocy: 48

No, ku.rwa a gdzie mój teskt ? Ktoś musiał wyjebać Sad

Sory, ale chcę mi się jeszcze raz pisać. Hoon ogólnie ma rację

Raz się żyje...

Nie pierwsza i nie ostatnia...

Nie spotykaj się z jedną kobietą, bo to niezdrowe...

robin
Nieobecny
Wiek: 16
Miejscowość: kraków

Dołączył: 2010-06-22
Punkty pomocy: 0

zawsze idż na całośc i nie daj się sprowokować...

Imper
Portret użytkownika Imper
Nieobecny
Wiek: 18

Dołączył: 2010-05-24
Punkty pomocy: 0

"idź WŁADAĆ ! "
Dwa tematy się zrobiły, jeden trzeba wyjebac http://mobilklasik.info/nie_przyszla_jak_zareagowac

Mam naturę podrywacza, sex to moja druga praca

slavic
Nieobecny

Dołączył: 2009-02-07
Punkty pomocy: 1

Czyli oprocz przywitania/pozegnania nic innego do niej nie mowic?

A jesli sama zacznie przepraszac? To umowic sie jeszcze raz (i poprosic o nr. tel)?

Shadow89
Nieobecny
Wiek: 21
Miejscowość: Podkarpacie

Dołączył: 2010-01-21
Punkty pomocy: 14

No a ja bym zrobił to samo na jej miejscu, nie chciałoby mi się iść na zajecia gdyby były one odwołane, może daleko mieszka ,a żeby przyjechać i pogadac, no sorry, tym bardziej ze to nie miala byc randka i ona na pewno tez tak to odebrała, mogles sie z nia umowić gdzies na miescie czy coś. No ale największym błedem było to że nie wziąłeś nr tel i w sumie moim zdaniem dobrze ją tu usprawiedliwiłeś. W poniedziałek zagadaj znowu, zapytaj na głupa czemu nie przyszła, nie mówiąc jej że juz wiesz czemu nie było jej być moze w szkole, zobaczysz jak Ci sie usprawiedliwi. Weź sobie tym razem nr tel do niej i jeszczer raz sie umow na stołówce lub najlepiej idź gdzieś na spacer chociażby poza zajęciami.
Rada taka żeby ją olał jest głupia, przecież wsyztsko mogło sie wydarzyć :-/
Olaniem możaby nazwać gdybyś się z nią umowił przykadowo w pubie, restauracji lub gdzies indziej i ona by nie przyszła mimo ze miala Twoj nr.
A tu umowiłeś się z nią przy/na stołówce i nie majac jej nr. Gdyby go miała pewnie na 99% by Ci napisała jaka sytuacja wynikła, nawet gdyby nie przyszla na uczelnie w tedy moglbys sie umowić poźniej z nią gdzie indziej.

zib (niezweryfikowany)

Przywitac ale zbytnio nie zagadywac. Badz z malym dystansem do niej. Niech ona dazy do zaczepki do rozmowy z toba.
Jesli zacznie przepraszac to bardzo dobrze..
Wtedy mozesz wziac nr mowiac cos w stylu: daj mi nr to jak by co bedziemy w kontakcie. Pusc jej starzlke niech ma twoj nr moze sama sie odezwie pierwsza. Po 4 dnich zadzwon i umow sie na spotkanie.
Niech to samo sie wyklaruje czy cos tam chce od ciebie czy nie.
Jesli nie okaze oznak zainteresowania olej ja definitywnie!

Shadow89
Nieobecny
Wiek: 21
Miejscowość: Podkarpacie

Dołączył: 2010-01-21
Punkty pomocy: 14

Ja się z olaniem nie zgadzam. Przecież jak on nie wykaże wiekszego zainteresowania to ona tym bardziej. Przeciez oni się ledwo znaja, praktycznie w ogole !!! Jak on ją oleje to ona go też bo nie wie co traci więc jej to rybka.  Przeciez to logiczne, jakby nie było, to od wieków było tak że to facet pierwszy wychodzi z inicjatywą a nie odwrotnie, stara się ale nie do przesady, czyli nie może dać się sobą pomaitać lub leciec na kazde jej zachcianki.

Hoon
Portret użytkownika Hoon
Nieobecny
Wtajemniczony
Wiek: 25
Miejscowość: Warszawa

Dołączył: 2010-04-27
Punkty pomocy: 867

Jak nie 1 to 2 .. ona traci nie my.
Nie wiem ale chyba dużo musisz sie jeszcze nauczyć.

Hoon
Portret użytkownika Hoon
Nieobecny
Wtajemniczony
Wiek: 25
Miejscowość: Warszawa

Dołączył: 2010-04-27
Punkty pomocy: 867

wcale nie , ona zawaliła.. wybaczcie ale takie moje zdanie a wiem ze mowie dobrze..

mlody7up (niezweryfikowany)

Nawet gdybym sie umowil  z sasiadem mojego kuzyna od strony matki by powiadomic go o tym, czy Wlochy weszly do 1/8 finalu MŚ czy nie, to NAWET jesli odwolaliby mi zajecia, to POCZEKALBYM na niego i zorganizowal jakos reszte czasu wolnego, bo do czegos sie zobowiazalem.

Popieram Hoona.

Hoon
Portret użytkownika Hoon
Nieobecny
Wtajemniczony
Wiek: 25
Miejscowość: Warszawa

Dołączył: 2010-04-27
Punkty pomocy: 867

Dzieki stary ..
w tym wypadku chodzi o twoja dupe (dume) bo jak olała mimo ze nie miała jak sie skontaktowac ..cóz mogła o tym pomyslec
Kolego nie chce dla ciebie zle ale olej ja.

Simlock (niezweryfikowany)

Zgadzam sie w zupełnosci z Mlodym i Hoonem stary olej ją nie ma innego wyjscia.

zib (niezweryfikowany)

Ja pisze ze ma byc otwarty i to nie oznacza konca. Ona wie o tym ze sie miala spotkac i jesli jej zalezy troszke to sprobuje to odkrecic czy wytlumaczyc nawet tylko w 1 zdaniu. Kontakt ma byc ale z lekkim dystansem. Jak bedziesz mail okazje bierz nr i lec wg schematu.
Nie ciackaj sie z tym tak badz bardziej konkretny

Hoon
Portret użytkownika Hoon
Nieobecny
Wtajemniczony
Wiek: 25
Miejscowość: Warszawa

Dołączył: 2010-04-27
Punkty pomocy: 867

Ja bym ja skreślił od razu ..
Chociaz tak moze tak zrobic ale jezeli beda oznaki ze na prwade chciała sie spotkac i przeprosi za stracony czas i pod szarpane zaufanie

mlody7up (niezweryfikowany)

Rozmowa wzbudzajaca w niej poczucie skruchy i chlodnik wymagajacy od niej dzialan.

A jak zasmieje Ci sie w twarz czy zleje problem powiedz:
' WYPIERDALAJ Z MOJEGO ZYCIA '

i masz 6x bro Laughing out loud

Tical (niezweryfikowany)

c4 pod samochód jej

ukasz26
Nieobecny
Wiek: 26
Miejscowość: Brooklyn

Dołączył: 2010-03-23
Punkty pomocy: 8

slavic

Po 1. Jak można umówić się z dziewczyną i nie wziąść od niej nr telefonu?! Wystarczy powiedzieć: "Daj nr na wszelki wypadek gdyby coś mi wypadło i nie mógłbym przyjść."

Po 2. Umawianie się z nią w stołówce to chyba nie był najlepszy pomysł (no chyba, że "Stołówka" to nazwa pubu).

Po 3. Najwyraźniej nie zainteresowałeś jej dostatecznie swoją osobą.

Jak znam życie to odwołali jej wykład i znajomi wyciągneli ją do baru na piwko. Dlatego nie przyszła. Ty co byś wybrał? Wyjście do baru z kumplami czy spotkanie w stołówce z jakimś średnio interesującym gościem?

Ja na Twoim miejscu miałbym ją w d... . Udawałbym obrażonego, tzn. szorstkie "cześć" na powitanie i zero rozmowy, zero uśmiechu do niej.

Ewentualnie tak jak pisał mlody7up, ale z tym "Wypierdalaj z mojego życia" to lekka przesada, bo jeśli ona nie jest Tobą zainteresowana to ośmieszysz się tylko i wyjdźesz na frajera, który wyobrażał sobie niewiadomo co.

Jedyna moja miłość to Perła Chmielowa!

wasever
Nieobecny
Wiek: 26
Miejscowość: Warszawa

Dołączył: 2010-03-21
Punkty pomocy: 0

yyyyyyy olej.

a jak zapyta co u Ciebie etc to powiedz ze nie rozmawiasz z ludzmi, ktrzy Cie nie szanuja.

Inny85
Nieobecny
Doktor podrywu
Ta osoba pomogła w składce na serwer
Wiek: 27

Dołączył: 2010-05-12
Punkty pomocy: 48

Znowu mlody7up i Hoon mają rację. Ty jesteś nagrodą.

Raz się żyje...

Nie pierwsza i nie ostatnia...

Nie spotykaj się z jedną kobietą, bo to niezdrowe...

Morderczy Hunter
Nieobecny
Wiek: 19

Dołączył: 2010-04-28
Punkty pomocy: 1

randka na stołówce ona może bierze takie spotkania jako zwykłą rozmowę i nawet nie czuje że to dla ciebie takie ważne po za tym z tym numerem to trochę głupio zrobiłeś jak się z kimś umawiasz obojętnie facet kobieta to zawsze się bierze numer tel. na wszelki wypadek. Olej ją taka jest moja rada.

Smutek jest samowystarczalny by odczuć jednak pełną wartość radości, musisz mieć kogoś, by się nią podzielić.
Mark Twain

mlody7up (niezweryfikowany)

slavic, co zrobiles ?

slavic
Nieobecny

Dołączył: 2009-02-07
Punkty pomocy: 1

mlody7up - jeszcze nic, bo dopiero ja spotkam w poniedzialek

Popelnilem dwa bledy:
1. Nie wzialem nr. tel
2. Nie dalem jej do zrozumienia, ze to ma byc randka.

Bledy wynikaly z tego, ze nie mam zadnego doswiadczenia. Tak jak juz kiedys wspominalem, to moj pierwszy podryw w zyciu, wiec dopiero sie ucze.
O ile pierwszy blad mozna latwo poprawic, to nie zabardzo wiem jak nie popelnic drugiego bledu...
Wybralem stolowke, bo w ktoryms z poprzednich watkow, ktos mi doradzil, zeby wykorzystac na spotkania uczelnie. A w stolowce mozna sobie spokojnie usiasc i napic sie kawy, wiec uznalem, ze to dobre miejsce na pierwsze spotkanie...

Tak jak mowil Shadow89 - skoro wyszlo na to, ze to zwykle spotkanie z kolegami, to nie chcialo jej sie ekstra przyjechac. I Shadow89 dobrze zgadl, ze ta dziewczyna ma daleko na uczelnie.

Z kolei Hoon, mlody7up i inni, tez maja racje, ze to ja jestem nagroda i jesli mnie olewa, to nie moze mi na to pozwolic moja duma...

Wydaje mi sie, ze w poniedzialek zaczne od chlodnego przywitania i ewentualnej chlodnej rozmowy.
1. Jesli sama nie przeprosi to ja zupelnie oleje.
2. Jesli przeprosi to wezme od niej nr.tel lub maila (-> czy w tym momencie sie juz umawiac, np. na kolejny czwartek?)

mlody7up (niezweryfikowany)

Wszystko spokojnie, zauwazyles bledy - cenna lekcja, wyciagasz wnioski - bardzo dobrze Smile

To juz sie stalo i nie odstanie, wiec ja bym zrobil tak...

Jak ja spotkasz i jesli nie powie nawet slowa o tym, co bylo, to olej ja konkretnie...bierz sie za inne, ona miala swoja szanse.

Jezeli dziewczyna powie ' sorry, ale ... ' to znak, ze chociaz sie grzecznie po fakcie zachowa. Wtedy bez szczegolnych emocji bierzesz od niej numer telefonu i mowisz, ze sie odezwiesz w celu powiadomienia jej o spotkaniu. 1-2-3 dni, w zaleznosci jak Ci pasuje bez odzywania sie - i wtedy telefon z dwoma terminami. Np. ' Piatek godzina x, ewentualnie sobota godzina y. '
Moim zdaniem nic na tym nie stracisz, w tym wypadku drugim.

Inny85
Nieobecny
Doktor podrywu
Ta osoba pomogła w składce na serwer
Wiek: 27

Dołączył: 2010-05-12
Punkty pomocy: 48

mlody7up dobrze pisze.
Miała szansę i ją straciła. Jeżeli zacznie przepraszać to albo tekst że ma szansę na poprawę lub 3 dni chłodnik i się umów.

Raz się żyje...

Nie pierwsza i nie ostatnia...

Nie spotykaj się z jedną kobietą, bo to niezdrowe...

skippy
Portret użytkownika skippy
Nieobecny
Ta osoba pomogła w składce na serwer
Wiek: 22
Miejscowość: Białystok

Dołączył: 2010-05-10
Punkty pomocy: 0

ja bym podszedł do dziewczyny i grał głupa. powiedziałbym, że nie mogłem przyjść do stołówki bo coś tam wypadło i nie miałem jej numeru, czyli nie mogłem jej poinformować. wtedy pewnie ona powie, że odwołali jej zajęcia i też jej nie było. pogadałbym, wziął numer i ustawił się na mieście jak gdyby nigdy nic.

Inny85
Nieobecny
Doktor podrywu
Ta osoba pomogła w składce na serwer
Wiek: 27

Dołączył: 2010-05-12
Punkty pomocy: 48

skippy bardzo lipny pomysł. Bo wtedy Ty jesteś osobą niesłowną. A jak ona powie, że w ogóle nie chciałeś przyjść i ją wystawić. Przez to tylko dodatkowy problem sobie stwarzasz. To ona popełnia błąd i powinna o tym wiedzieć, a nie usprawiedliwianie tego.

Raz się żyje...

Nie pierwsza i nie ostatnia...

Nie spotykaj się z jedną kobietą, bo to niezdrowe...

zib (niezweryfikowany)

ja sie trzymam tego co powiedzilem. nie masz byc obuzony bo przez to zabaczy ze ci bardzo zalezalo. usmiechaj sie ale badz niedostepny. ona niebedzie wiedziec o co chodzi nawet jesli zcaela sie bawic toba. zacznie sie interesowac bardziej twoja osoba.
niestety tak jest jesli akcja wejdzie na zle tory to mozesz ja jedynie zatrzymac ciezko odwrocic. Nie znam calej syt maila miejsce miedzy wami. Natomiast mysle ze nie zabiles sowojej atrakcyjnosci do zera wiec ta sprawa moze miec jescze  pozytywne strony.
Jedyna droga to niedostepnosc ,lekki zlew ale delikatne otwarcie jednak.

zib (niezweryfikowany)

ja sie trzymam tego co powiedzilem. nie masz byc obuzony bo przez to zabaczy ze ci bardzo zalezalo. usmiechaj sie ale badz niedostepny. ona niebedzie wiedziec o co chodzi nawet jesli zcaela sie bawic toba. zacznie sie interesowac bardziej twoja osoba.
niestety tak jest jesli akcja wejdzie na zle tory to mozesz ja jedynie zatrzymac ciezko odwrocic. Nie znam calej syt maila miejsce miedzy wami. Natomiast mysle ze nie zabiles sowojej atrakcyjnosci do zera wiec ta sprawa moze miec jescze  pozytywne strony.
Jedyna droga to niedostepnosc ,lekki zlew ale delikatne otwarcie jednak.

http://aboutviagra.info

aboutviagra.info/product/kamagra-gold/

https://bestseller-sales.com