mobilklasik
Witryna poświęcona jest wróżby online
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit END.

Złota (!) najlepsza, najskuteczniejsza metoda nauki podrywania

Portret użytkownika Admin

Myślisz że taka metoda nie istnieje? Mylisz się bo istnieje! Zaraz Ci ją przedstawię. Nie wierzysz w cuda? Nie wierzysz, że w jednym artykule da się opisać coś co, może dać Ci absolutny sukces z kobietami? Stary mam coś dla was wszystkich co pozwoli wam być o niebo lepszym niż teraz. Niektórzy już stosują tą metodę. Są jednymi z najlepszych uwodzicieli na świecie.

A więc o co chodzi temu Gracjanowi!? Zastanawiasz się pewnie. Już Ci mówię. Chcesz być dobrym uwodzicielem? Chcesz się tego nauczyć? To wstań zza kompa wyjdź do klubu, pubu lub gdzieś gdzie są ludzie i postaw sobie cel że podejdziesz do 10 najładniejszych kobiet jakie tam są. Podejdź z zamiarem normalnej rozmowy. Nie jakiegoś poderwania czy coś… Podejdź by pogadać z takimi pięknymi kobietami. Stary miej jaja by robić to co chcesz! Idź i gadaj z nimi nie patrząc na rezultat. Niech Cię nie obchodzi to czy ona Cię oleje, czy może pogryzie. Twoim celem jest tylko porozmawianie z piękną kobietą. UWAGA! Przeciętych się nie czepiamy. Wybieramy tylko bardzo ładne. Nie robimy sobie też wymówek typu „ nie jest wystarczająco ładna” Zauważasz dziewczynę… pierwsze odczucie masz że jest zajebista i idziesz… bez zastanawiania się, bo zastanawianie sprawi, że obleci Cię zbyt duży starach.

Myślisz, że gadam głupoty? Ojjj jak bardzo się mylisz. Doświadczenie w relacjach z pięknymi kobietami to najlepszy nauczyciel. Po podejściu do 10 pięknych kobiet nie uwierzysz w to ile się nauczyłeś i jak pewniejszy siebie się zrobiłeś. Dam sobie palca obciąć , a nawet kutasa jeśli po takim zadaniu nie poczujesz że jesteś lepszy w podrywaniu. Wiedza zdobyta w praktyce jest najcenniejszą rzeczą jaką możesz zdobyć! A więc rusz dupę i nie mów mi żadnych wymówek , typu „Nie podejdę bo…”. Chcesz nauczyć się jeszcze więcej? Podchodź do jeszcze większej ilości kobiet!

W komentarzu możesz napisać czy było tak strasznie jak Ci się wydawało? Czy Cię pogryzły i wszelkie podziękowania z zapewnieniem że miałem rację.

Odpowiedzi

Podrywam dziewczyny od wielu

Podrywam dziewczyny od wielu lat. I faktycznie. Nie ma lepszej metody by tego się nauczyć.

Dam sobie palca obciąć , a

Dam sobie palca obciąć , a nawet kutasa jeśli po takim zadaniu nie poczujesz że jesteś lepszy w podrywaniu. ...
TO ZDANIE MOWI WSZYTSKO O POZIOMIE TEJ STRONY...

jak CI  się nie podoba to wio

jak CI  się nie podoba to wio stąd pedałko!! 

Paniom dziekujemy...

Paniom dziekujemy...

nie liczy się treść tylko

nie liczy się treść tylko przekaz ;]

stronka jest zajebista a jak

stronka jest zajebista a jak sie nie podoba to spadaj a słownictwo trafia w samo sedno sprawy i łatwo do głowy...

Nie podoba się? Wypad.

Nie podoba się? Wypad.

Czego ty tu wogóle szukasz?

Czego ty tu wogóle szukasz? To strona dla facetów.

Panowie dajcie spokój

Panowie dajcie spokój dziewczynie Smile Ona nie ma jaj Laughing out loud

Witam Mam dość ciekawy temat

Witam
Mam dość ciekawy temat dla Gracjana Smile
Przejrzałem
dość dobrze tą stronę i nigdzie nie zauważyłem tematu związanego z
Laskami które mają dzieci:) prosił bym o rade podrywu...Smile
Mam dość ciekawy temat:)
 Mam
na oku Fajną Laskę ma córeczkę malutką około 12m-c ale dość cieżko jest
do niej dotrzeć ........szukam drobnej pomocy:)pozdrawiam

Potrzebna rada Gracjana Smile

To rzeczywiście ciekawa

To rzeczywiście ciekawa metoda, ale najważniejsze jest porzucić wymówki

Dobry Plan nie sadze zeby ta

Dobry Plan
nie sadze zeby ta metoda była skuteczna dla osób które wygladja jak idz stad i nie wracaj Laughing out loud na miejscu takiej laski nawet bym nie spojrzał wiec .. gdzie tu nauka
a terza o mnie Laughing out loud metoda sie sprawdziła z 10 mam 4 nr tel
wiec polecam Laughing out loud
dobrym motywem jest przygotowanie sie do rozmowy no wiecie zeby nie zadac pytania na które odpowie tak/nie a potem yyyy ładna pogoda... heh

To teraz mozesz dac sobie

To teraz mozesz dac sobie obciac kutasa... :PP taki zart... Z wlasnego doswiadczenia wiem ze im wiecej sie starasz o to by byc lepszym i rozmawiasz z kobietami, tym bardziej idziesz do przdou i jestes caraz lepszy w tym co robisz...

a tak poza wszystkim nie zgodze sie z koleszka OLKIEM bo jezeli jestes dobry w gatce i potrafisz gadac to jezeli nie smierdzisz i nie zachowujesz sie jak pajac to praktycznie kazda kobieta z Toba pogada...

w taki sposob wracajac z pracy do domu przez 30min mialem 3 numery telefonu, a wiem ze do najpiekniejszych osob nie naleze, jednak wiem jak sie zachowac

pozdrowienia
SoM

"jezeli jestes dobry w gatce

"jezeli jestes dobry w gatce i potrafisz gadac to jezeli nie smierdzisz i nie zachowujesz sie jak pajac to praktycznie kazda kobieta z Toba pogada..."

znakomite spostrzeżenie, powinno pojawić się na tej stronie w widocznym miejscu, wielkimi literami

Portret użytkownika BarT

Kolejna rzecz którą muszę

Kolejna rzecz którą muszę "obadać"... Wystarczy się przełamać...

Wiecie co, to jest

Wiecie co, to jest najciekawsza stronka jaką czytałem, poważnie Smile Humor poprawiłem sobie bardzo, dowiedziałem się wielu nowych rzeczy.. Gracjan dzięki wielkie za wszystkie porady i w ogóle za tą stronkę! Smile Pewnie nie jeden taki jak ja korzysta z Twoich porad Smile I jest mi z tym lepiej, że jestem pewniejszy siebie, łatwiej mi się żyje i nie chodzi mi teraz tylko o kobiety, ale i o studia o całą resztę Smile
Dziękuję jeszcze raz i pozdrawiam!! Laughing out loud
A przy okazji Wesołych Świąt Wam wszystkim Wink

Na ta strone trafilem wczoraj

Na ta strone trafilem wczoraj i od wczoraj lepiej mi sie zyje:)strona zajebista,w niedziele rozstalem sie z dziewczyna hm humor mialem taki sredni,jak zwykle powiedziala ze nie wie czy jest pewna swoich uczuc,bo kocha jeszcze poprzedniego chlopaka:D i tradycyjnie prosi o danie czasu i zeby sie poki co spotykac jako przyjaciele ale po tym co przeczytalem na tej stronie olewam sprawe:P
A Wy panowie byscie zrobili tak samo?

Stary wiesz co zawsze

Stary wiesz co zawsze powtazam jak jakis facet mowi mi ze ma problem ze swoja dziewczyna?? ,,tego kwiatu jest pół światu" i zapamietaj to:)

Tak Tego kwiatu jest pol

Tak Laughing out loud Tego kwiatu jest pol swiatu, a jeszcze nie jedna i nie dwie lepsze od niej znajdziesz Laughing out loud

Mam mały problem z kobietami

Mam mały problem z kobietami . Gdy podejdę do zajebistej laski nie wiem co mam powiedzieć . Pomóżcie mi proszę dajcie jakieś teksty na rozpoczęcie rozmowy. Z góry DZIĘKI Smile)

W takim razie po co

W takim razie po co podchodzisz? Idź wtedy, gdy tego naprawdę chcesz, gdy wiesz po co idziesz.

Chłopak pyta o radę a ty go

Chłopak pyta o radę a ty go zgasiłeś. Chyba trochę przesadzasz. Myślę, że to najczęstszy problem na początku nauki podrywania "Co powiedzieć?". VVVPERESVVV poszukaj na forach tam często są przykłady, polecam też na początek książkę "Tajemnice Uwodzenia" która można ściągnąć z eMule spokojnie. Ja na przykład lubię czasem rozwalać ludzi szczerością i bezpośredniością więc często walę do laski prosto z mostu: "Podobasz mi się chcę cie poznać" . Smile

sluchajcie, wiem, ze to

sluchajcie, wiem, ze to strona dla facetow-ja jestem kobieta- powiem szczerze, zerwal ze mna ostatnio chlopak i nie wiem jak to sie stalo, ze wpadlam na taka strone, ale dzieki niej chce mi sie znowu zyc,,, wiem wiem, przeciez to strona dla faceto, co z tego!!!! jest zajebista i ja to doceniam.
Pozdrawiam

tego jeszcze nie ogarnąłem

tego jeszcze nie ogarnąłem gdy stosuje ta wiedze to wszystko jest ok ale jak zaczynam opowiadac kobiecie i tłumaczyc jej jak mozna ja poderwac to zaczyna sie ze mna kłucic i rozmowa sie pieprzy, a ta pani powyzej znowu docenia ta strone. Dlaczego tak jest??

Mi się też chce żyć odkąd

Mi się też chce żyć odkąd trafiłam na ta stronę!!!
Właśnie - co z tego, że to strona dla facetów. Swoją drogą jak to dobrze o tych męzczyznach świadczy!!!

Widzicie kochani!!! Ile już kobiet uszczęśliwiliście!!!

szkoda ze tylko jedna sie

szkoda ze tylko jedna sie zarejestrowała Smile

:-)

Smile

Ale za to jaka ;P (ale już

Ale za to jaka ;P (ale już lepiej więcej nie słodzę bo jak ją kiedyś spotkam na ulicy i się poznamy to znowu będę w ramie "przyjaciela" ;P

Heh.. mam takie pytanie..

Heh.. mam takie pytanie.. Znam dziewczyne od roku i podoba mi się ona. Problem w tym że ona chce tylko przyjaźni. Szczerze powiem też, że robilem wszystko odwrotnie o czym tu jest pisane.. Można powiedzieć że zfrajerzylem sie, dalem soba manipulowac, łapałem sie na jej gierki.. Można to jakos naprawić? tak żeby ona sie mna zainteresowała? Żeby poprostu nie skonczylo sie na przyjazni tylko na czyms wiecej? jesli tak to co robic? ehh

to zalezy co chcesz osiagnac.

to zalezy co chcesz osiagnac. jesli tylko pocipciac to z nia moze juz nie wyjsc ale jesli chcesz zeby byla twoja dziewczyna to chyba musisz sie troche postarac bardziej widocznie , ona musi cie zobaczyc, ze istniejesz wogule, daj jej o sobie znac

Zauważyłem że nie długo to

Zauważyłem że nie długo to wcale Gracjan nam nie będzie potrzebny bo sami się uczymy na swoich błędach i doradzamy sobie co robić;D Jest nas co raz więcej.  Podoba mi sie tu. Musze przyznać że tez kiedys sfrajerzyłem, Cóż doswiadczenie uczy człowieka, juz więcej nie powiem kocham jak nie bd całkowicie pewny. Pozdro panowie, i nie myślcie tylko kutasem:)

Stary przeczytaj dokladnie

Stary przeczytaj dokladnie ... Gracjan wszystko opisal, jak ona juz sie z toba tak bawi od roku to stary wspolczuje Ci daj se spokoj ... no chyba ze ktos Ci tu da jakis super sposob to sprobuj:D Pozdro

Jestem dziewczyną. Co do

Jestem dziewczyną. Co do złotej rady - powiedziałabym że po prostu warto rozmawiać z ludźmi. // Napiszę o czymś co jest jak dla mnie dużą wtopą. Panowie - kobieta to drugi człowiek - przede wszystkim. To że są inne nie znaczy że są a) gorsze, b)głupsze. A widzę że to tak: facet sobie myśli: mam brykę, kompa, zajebistą komórkę to i jeszcze zajebista laska by się przydała. // Przykład: Facet do mnie zagaduje i za chwilę słyszę "dziewczyna taka jak ty nie powinna..." On mi mówi co ja jego zdaniem nie mam robić!!! Przecież mnie nie zna!!!! Chce udowodnić sobie (czy mnie) swoją męskość dominując i narzucając - wykazać się czy jak? Po co mi taki ktoś? (A taka dziewczyna jak ja potrafi sama zadbać o siebie i pozbyć się takich organizatorów.) // Moim zdaniem to jakiś globalny problem z poczuciem bycia mężczyzną. Panowie pamiętajcie kobieta to drugi człowiek nie rzecz!!! Jeśli coś zrobi to dlatego że będzie chciała!!!

Portret użytkownika Uwodziciel

Wszystko pięknie ładnie tylko

Wszystko pięknie ładnie tylko że! Ty nie jeteś "każdą kobietą" i do tego gdyby facet był totlaną ślamazarą i nic nie postanowił dla was postanowic to prędzej czy później żygała byś nim.

dziewczyne porownac do

dziewczyne porownac do drugiego czlowieka hmmm jesli porownujesz charakter faceta do charakteru dziewczyny, to albo masz racje, albo napisalas na tej stronce tylko po to zeby odreagowac sytuacje po tym jak cie chlopak rzucil bo chcialas nim dyrygowac...

Strach przed podejściem do

Strach przed podejściem do kobiety nie minie... Może jedynie narastać mi dłużej czekasz. Dlatego trzeba robić to na co mamy ochotę wtedy kiedy mamy na to ochotę. Tylko w ten sposób - działając - możemy się czegoś nauczyć.

wszystko fajnie

wszystko fajnie zapomnieliscie ze nie sa same
sa z osilkami - nie porozmawiasz o tak
sa z rodzina - markety nie porozmawiasz itd
teoria a praktyka jest inna
a ponadto one nie zawsze chca rozmawiac z kazdym a tym bardziej kims kto im nie pasuje z mowy ciala lub z wygladu osobistego

Gdy nabierzesz troche

Gdy nabierzesz troche doświadczenia zobaczysz ze teoria i praktyka sa takie same i bedziesz mógł sprawic, że osiłek odejdzie zawstydzony albo, że bedziesz głównym tematem przy rodzinnym obiedzie u dziewczyny do, której podszedłeś w supermarkecie i będą sie jej pytac  ,,co to za miły chłopak tam rozmawiał z Toba przy stoisku z warzywami?"
Zapomnij o jakichkolwiek wymówkach i do roboty:) ja byłem uczony, że nawet gdy jestem nie umyty, nie ogolony, w starych trampkach i brudnym dresie to i tak mam duze szanse u kobiet.

hyh widze ze starannie

hyh widze ze starannie szukasz wymowek.
kto mowil zeby podchodzic do laski z obstawa? nikt.
to ma byc gadka na luzie a nie wyhaczanie.
sa tu stosowne artykuly zeby pracowac nad swoja mowa ciala i jesli jestes zadbany,czysty, ladnie pachniesz to musi miec jakis zje*any humor zeby ot tak cie poprostu splawic.

gdy poznaję nowego faceta dla

gdy poznaję nowego faceta dla mnie, kobitki, najważniejsze jest to, że okazuje on mi swój szacunek - nie narzuca się, nie wciska mi bajerów i słucha mnie. Zamiast układać sobie teksty na rozpoczęcie rozmowy z laską zacznijcie od banału - poproście o pomoc (którym autobusem dojadę do... czy ten drink jest smaczny? czy damski rozmiar 38 to duzy rozmiar? ). to mogą być głupie pytania, stwierdzenia, ale wypowiedziane dobrym tonem bez podtekstów pozwolą łatwo nawiązać rozmowę, w której kobieta czuje sie bezpiecznie. Zacznijcie tak, aby kobieta potem nawet nie pamiętała od czego rozmowa sie zaczęła.

Ciesze sie , że na tym forum

Ciesze sie , że na tym forum sa  kobiety i udzielaja wspaniałe rade. To zeby kobieta poczuła sie bezpieczna jest bardzo wazne i zaczęcie od banału to najlepszy tekst na podryw jaki moze byc:) potem rozmowa sama sie juz kreci trzeba improwizowac jak pojdziecie na randke to tez sobie zaplanujecie najpierw o czym bedziecie rozmawiac przez najblizsze pare godzin( ja w sumie tak zrobiłem pare razy ale potem i tak rozmaiałem o czym innym) tematy do rozmowy sie nigdzy nie koncza:)

No u mnie w miescie trzeba

No u mnie w miescie trzeba uwazac. Podchodzac do tych ladnych dziewczyn mamy duza szanse aby miec obity ryj nim dowiesz sie ze ma chlopaka. Dlatego Gracjanku lepiej sie przyjzec przez "chwile" czy jej facet nie poszedl np po kolejne piwo a nie odrazu walic do niej jak po mieso w czasach komuny. Ogolnie fajne arytkuly :]

Ja mam mały problem z tym ze

Ja mam mały problem z tym ze ogolnie jestem chlopakiem skrytym, niezaduzo mowie i nie mam predyspozycji do tzw. "samca alfa" i nie potrafie tak dokonca sie przed dziewczyna otworzyc by swobodnie z nia porozmawiac. Jakies sugestie?

Moze sie to wyda smieszne ale

Moze sie to wyda smieszne ale moja rada jest taka zostan listonoszem lub kurierem w tedy bedziesz musial otworzyc gebe chocby nie wiem jak piekna kobieta otworzyla drzwi .

Nie boj sie to normalne na

Nie boj sie to normalne na poczatku musisz nabrac pewnosci siebie ale nie kupujac nowe auto czy ubrania. przejdz wszystkie lekcje ktore sa tu umieszczone to moja sugestia.

no, to stary, masz problem:-)

no, to stary, masz problem:-)
chyba, że jesteś spoko koleś i tylko taki nieśmialy...np, może tylko tak Ci się wydaje, że nie potrafisz rozmawiać....
mialem taki proble, bardzo slaba samoocena...i na dodatek masa kompleksów...ale dzięki pobycie w senatorium, poznale kilka lasek, zaczeły ze mną gadać itp...okazało się, że jestem atrakcyjny pod jakimiś wzgledami...więc, nie wmawiaj sobie...rusz tylek i wystartuj do laski...
Mała rada...jeżeli spalisz cegłę i się zawstydzisz, albo np. nic nie powiesz możesz mieć jeszcze większy problem

hehe stronka świetna

hehe stronka świetna niektóre artykuły mnie naprawdę rozbawiły ale znalazłem tu także dużo mądrych artykułów i rad na które warto zwrócić uwagę. Myślę że najważniejsze w podrywaniu kobiet jest to aby poprostu się nie bac tego robic oczywiście opowiadanie bajek też raczej nie wchodzi w gre. Na ściemach panowie daleko nie zajedziecie. Uważam że należy im pokazać (niezbyt nachalnie oczywiście-jak widzisz że ją to nie interesuje to po co truc jej dupe)
jacy jesteśmy przedstawic swoje najlepsze cechy tak aby wzbudziły jej zainteresowanie tobą (im więcej myśli tym lepiej czasem nawet lepiej że myśli źle niż wcale ale to już inną drogą-nieważne) i niech to one się starają im trudniej tym lepiej!!! i myślcie przedewszystkim myślcie one nie lubią głupich facetów zresztą nikt nie lubi ludzi głupich...

Portret użytkownika Włodek 3

Witam.Trafiłem tu przez

Witam.
Trafiłem tu przez przypadek, ponieważ szukałem sposobu jak podrywać piękne kobiety...
Więc problem w tym ze ja mam wade słuchu i mowy co sprawia, że troszkę inaczej mówię i słabiej słyszę, myślę, że przez to nigdy nie wychodzi z żadną laską...
Zanim trafiłem tutaj, próbowałem coś działać i raczej marnie mi to wychodziło... Przeczytałem sporo artykułów i myślę, że to nie powinno być teraz aż tak trudne jak wcześniej, ale co jeśli dziewczyna mnie po pierwszych kilku słowach skreśli? Niestety kilka razy już się spotkałem z taką sytuacją...
Teraz pytanie do was, czy wiecie coś na temat takich problemów jak moje? Co mógłbym robić, żeby takie sytuacje się nie zdażały...?

PS Gracjan, jesteś ziom !

Portret użytkownika Casanova93

Włodek, po prostu niszcz te

Włodek, po prostu niszcz te przeszkody pewnością siebie !
A na pewno się uda Smile
Pozdrawiam. 

jutro pójdę do marketu ! i

jutro pójdę do marketu ! i pamiętaj  jak nie poczuje sie pewniej szykuj kutasa!;D

здесь

узнать больше